Gunder1 Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 På mitt hk (Soltek Kav8r 754) kan jeg sette jumper på hk til eks 233Mhz (200 default) Det jeg lurer på er om pci og agp portene også øker hastighet da?
Gunder1 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 Ingen som vet om pci bussene blit klokket, eller om det bare er cpu som blir klokket og evt ram?
Bach Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 (endret) Kjenner ikke det hovedkortet. Men hensikten med en slik jumper på andre kort jeg har testa er nettop å beholde riktige verdier på PCI/AGP ved endret FSB. Om kortet heter K8AV-R og ikke Kav8r: Tok en titt i manualen. Ser ut til at FSB og riktig PCI/AGP blir satt med jumper'n, og minnefrekvensen justeres i BIOS. Endret 28. august 2004 av Bach
Gunder1 Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 Kjenner ikke det hovedkortet.Men hensikten med en slik jumper på andre kort jeg har testa er nettop å beholde riktige verdier på PCI/AGP ved endret FSB. Om kortet heter K8AV-R og ikke Kav8r: Tok en titt i manualen. Ser ut til at FSB og riktig PCI/AGP blir satt med jumper'n, og minnefrekvensen justeres i BIOS. Heter visst det ja, har nok ikke lest godt nok Da tester jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå