Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor fort laster du ned 100mb med 1024kb/s ?


Anbefalte innlegg

Lurer på sånn i gjennomsnitt hvor lang tid jeg kommer til å bruke på 100mb 16.oktober når jeg får bredbånd her i bondeland :!:

Det er snakk om 1024kb/s * blæblæblæ ikke kom med noe skryt om at du har 999999999mb/s eller noe sånt hehe ;)

 

F.eks på kazaa eller andre fildelings program. Eller sider som download.com og sånt.

 

(og husk ikke last ned noe ulovelig :) ) ;)

Endret av e321
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heeeeei! Hvordan kan du vite at han IKKE er i den kategorien som sliter med enkel aritmetikk??? Det FINNES faktisk mennesker i dette landet som ikke kan dele 100.000.000 på 1000, stygt å behandle dem som om de ikke forstår hva de spør om. Tenk om du såret fyren? Fy slemme deg, skamme seg! :cry:

Endret av dostojevski
Lenke til kommentar

Du må ikke satse på den speeden du blir lovet...den kan vere ganske ustabil etter hvordan selskap og nettverk du bruker.. og faktisk om hvor bra pc du har.. 1024 til meg ligger på 80kb\s i det beste på servere..

 

speed bestemmes av:

*serveren du laster ned til

*hvordan du setter opp nettverk i huset

*hvor mange pcer du har på switch\hub\router

 

su sa du bodde i bondeland.. det er lit ugunstig ettersom hvor langt fra hoved serveren ligger, vil kb\s synke.

 

som eksempel kan jeg nevne der jeg bor.. jeg bruker monet. i byen som ligger nert hoved serveren til monet er de mere stabilt og raskere internett enn oppe der jeg bor som ligger cirka 6km unna..

 

menne i teorien skal det jo vere.. 1024kilobyte i sekundet det vil si at 1mb skal ta et sekund :p. kan ikke si det stemmer til noen :thumbup:

Lenke til kommentar

Men han som startet posten skrev han hadde en 1024Kbps linje!

 

Nei, han skrev "Det er snakk om 1024kb/s" - rett skal være rett.

 

Jeg er ikke spesielt fan av innbitt terping, men jeg misliker mer folk som skal krangle og ikke en gang har giddet å sette seg inn i hva det er de krangler for.

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...