Thomas1110 Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 I was You were He, she, it was We were You were They were Lenke til kommentar
( ) Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 Siden den likevel er bumpet: "If I were a rich man "... Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 14. april 2015 Rapporter Del Skrevet 14. april 2015 I were You was She,he,it were We was They was idiot Nå er det nå lov å skjønne ironi her også da. Vel, jeg var ung og dum, og dette var egentlig en ekstremt nice bump, så at jeg først får kommentarer på dette nesten 6 år senere, føles i grunn litt uvirkelig. Ingenting er som en god bump. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4791523 Skrevet 10. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2016 Ingenting er som en god bump. Det har du rett i. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 10. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2016 Ingenting er som en god bump. Det har du rett i. Haha. Da jeg kikka på alle datoene i denne posten nå så innså jeg at det nesten er blitt tradisjon for å bumpe denne tråden. Snakkes en gang om 5 år folkens! Lenke til kommentar
BeRuben Skrevet 17. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2017 I were You was She,he,it were We was They was idiot Nå er det nå lov å skjønne ironi her også da. Vel, jeg var ung og dum, og dette var egentlig en ekstremt nice bump, så at jeg først får kommentarer på dette nesten 6 år senere, føles i grunn litt uvirkelig. Hva med 13 år senere? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 1. november 2017 Rapporter Del Skrevet 1. november 2017 I were You was She,he,it were We was They was idiot Nå er det nå lov å skjønne ironi her også da. Vel, jeg var ung og dum, og dette var egentlig en ekstremt nice bump, så at jeg først får kommentarer på dette nesten 6 år senere, føles i grunn litt uvirkelig. Hva med 13 år senere? Ingen svar? Nå ble jeg nesten litt bekymret for Nevnarion.... Lenke til kommentar
Kadut Skrevet 18. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2017 lol merkeligste diskusjonen jeg har vært med på Lenke til kommentar
Artska Skrevet 7. september 2020 Rapporter Del Skrevet 7. september 2020 Hei, er det noen her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå