Haraldson Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 ul { margin:0; padding:0; } li { margin:0; padding:0; } Skriver opp begge fordi jeg ikke helt husker hvilket element som forårsaker marginen, men bare prøv deg fram
Cucum(r) Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 div-elementet har ingen bakgrunnsfarge i utgangspunktet.
g0mpen Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 Hvordan får jeg innholdsdiv'en til ø ligge på høyre side da? Har en container, så er menyen satt til "float: left", men dersom jeg setter innhold til "float: right" kommer den under menyen, men riktig nok på høyre side. Hva kan jeg gjøre med det? Siden ser foresten ikke lik ut i IE... der er den ikke midtstilt en gang....
enden Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Da er den totale bredden på meny og innhold litt for stor. Prøv å gjøre en av de noen piksler mindre. Til slutt oppnår du ønsket resultat IE-hacking orker jeg ikke begynne på, men det klarer vi sikkert å luke ut etter hvert som siden blir ferdig
g0mpen Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 (endret) http://home.no.net/oyvkjar/test/ Se også ny tråd, med full kode. Endret 28. august 2004 av g0mpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå