d0berman1 Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 (endret) Hva betyr egentlig dette TCO greiene (se overskrift på innlegg) , og hvor mye har det å si? Endret 26. august 2004 av d0berman1
BrukerSlettet Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Ville satset på en TCO 99 hvis jeg var deg. Er som oftest mye billigere. Tror forskjellen mellom TCO 99 og TCO 03 går mye på ergonomi.
d0berman1 Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 Tusen hjertelig...der fikk jeg svar på det jeg lurte på...skjermen er med andre ord like god, det er bare forholdet mellom ramme og skjerm som avgjør det jeg lurte på...at jeg ikke så det innlegget før?!
Jankee Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Der du har same modell som har både 99 og 03 så er det berre fargen på ramma som er forskjellen. mens to nesten like modeller der den eine er 99 mens den andre er 03 (og begge er kvite/grå/sølv) så er det ein del andre forskjellar. på www.tcodevelopment.com går det ann å lese meir. mvh Jan Eirik LCD-tester @hw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå