Dimm Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 håper du brukte et munnstykke av plast til støvsugern din, og ikke et metall-rør.. plast blir også ladet med statisk elektrisitet.. har en regel: Støvsuger i maskinen = fyfy
mistabeen Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Et par filtre holder nok ikke alt støv ute... men jemini... litt ironi da
knut-eirik Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Bruker selv trykkluft til å blåse bort støv og en støvsuger til å suge opp støvet. Det medfører ingen fare ved å bruke en støvsuger og munnstykke på en pc-> med tanke på statisk elektrisitet så er jo støvsugere som regel jordet og det er jo bare å plugge støvsugeren i en stikkontakt som er jordet.
moray Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 med tanke på statisk elektrisitet så er jo støvsugere som regel jordet og det er jo bare å plugge støvsugeren i en stikkontakt som er jordet. Dagens støvsugere er sjelden jordet, de er dobbeltisolert.
Denethor Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Støvsugde inni maskina mi her ein dag, INGEN problem! Berre 20 grader kaldere (sist eg var i maskina var tre år siden, da installerte eg alt.)
Stigma Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Aller beste løsning for å rengjøre maskiner for støv er som regel å bruke trykk-luft. Ja, la oss trøkke støvet inn i de kroker og kriker der støvoppsamling faktisk kan være kritisk Jaha... du har tydeligvis mye erfaring med å bruke trykkluft du ser jeg... -Stigma
Thombr86 Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Trykkluft er i mine øyne den beste metoden, bruker det på jobb, har også en spesialstøvsuger, men det er ikke på langt nær så bra som en kompressor med et heftig trykk. Eneste som er veldig viktig, er å ta med pc'en ut, inne blir det skikkelig nysevær.
Kenneth Dammyr Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 Vel. Jeg brukte Støvsuger med et langt og smalt munnstykke. Så dere kom visst litt seint til meg, men kanskje andre rensere kan trenge litt trykkluft da... Tror dere mitt nye ispinne-kabinett vil bli støvete da, eller vil det bare blåse igjennom?(se signatur)
Han Derre Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Er det ingen som har støvsugere med børstemunnstykke eller? Funker glimrende for meg, har aldri hatt noen problemer med det. Busten løsner det fineste støvet som sitter fast og maskinen er nærmest støvfri etterpå. Ingen problemer med statisk elektrisitet. Der man ikke kommer til gjør trykkluft jobben. Korte støt og la støvsuger'n suge opp virvlestøvet. Ikke noen vits i å lage en doktoravhandling av dette, det enkleste er ofte det beste...som det heter så fint i reklamen. :!: MVH Han Derre
hallgeirl Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Jeg vil nok også foreslå trykkluft. Jeg bruker kompressor til å blåse rein PC'en med når jeg har tilgang på det, men bruker komprimert luft på boks når jeg er ute på LAN osv., pga at den er LITT enklere å drasse på enn en diger luftkompressor
boosting Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Kjøp et kvalitets kabinett, med vaskbare støvfiltere foran viftene, så slipper du tenke på det. Ellers kjøp en boks med komprimert luft, og bare blås det ut. Anbefaler ikke støvsuger.
scarface15 Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 en jeg kjenner måtte kjøpe nytt HK pga litt renhold :!: IKKE STØVSUG HK! bruk kompressor eller blås litt på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå