Gå til innhold

Prisfall på D70 og 300D?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

D20 stiller jo i en ganske annen prisklasse enn D70 og EOS300D så jeg ville ikke trodd at det skulle bli så veldige prisfall pga denne introduksjonen. Prisene faller "jevnt og trutt" og vil helt sikkert kunne gå ytterlig ned over tid og kanskje særlig når/dersom det kommer ut nye versjoner i "billig-klassen" (D80 eller EOS400D?)

 

Introduksjonsfasen er vel over nå for D70 slik at prisene har gått ned fra den typiske "overprisen" som pleier å gjelde til de ivrigste har kjøpt fra seg. Dess lengre du venter dess "eldre" blir teknologien også og nye varianter vil komme på markedet med fristende speck og nye og friske "overpriser" og så blir spørsmålet om man skal vente til disse har sunket i verdi :cry:

 

En god del 10D vil nok helt sikkert bli tilgjengelig i bruktmarkedet når "gutta" skal oppgradere, jeg synes det allerede er indikasjoner på dette på bruktmarkedet her selv om det skulle gå en god stund ennå før vanlige dødelige kan få kloa i en D20.

 

Spørsmålet blir nok om du vil ta bilder NÅ eller om du heller vil sitte på gjerdet og vente :hmm:

Lenke til kommentar
D20 stiller jo i en ganske annen prisklasse enn D70 og EOS300D så jeg ville ikke trodd at det skulle bli så veldige prisfall pga denne introduksjonen.

Dominoeffekten vil nok slå til her. 20D til 13.500 betyr at 10D bør falle til 10.000. Dermed blir 8.500 alt for dyrt for 300D, som nok bør ned i 7.500

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...