Gå til innhold

Kjøpe BF1942 eller BFV

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Du kjøper jo helt klart BF:V(nå har det jo kommet en 1942 mod så da er det ingen vits i å stresse med å kjøpe 1942)

Det er ikke det samme å spille WW2-modden som å spille BF'42...Kan ikke sammenlignes ! : )

:roll:

Der tror jeg nok at flere synes du tar feil.

Heh..

Det ER jo ikke det samme da - kjører jo på to helt forkjellige grafikkmototer...

MEEEN SpinNdre har du bestemt deg/bestilt noe spill enda da ?:p

Endret av Croyfer
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Du kjøper jo helt klart BF:V(nå har det jo kommet en 1942 mod så da er det ingen vits i å stresse med å kjøpe 1942)

Det er ikke det samme å spille WW2-modden som å spille BF'42...Kan ikke sammenlignes ! : )

:roll:

Der tror jeg nok at flere synes du tar feil.

Heh..

Det ER jo ikke det samme da - kjører jo på to helt forkjellige grafikkmototer...

MEEEN SpinNdre har du bestemt deg/bestilt noe spill enda da ?:p

Nja... Hvis jeg tar BFV får jeg jo den WW2 modden som er ganske lik BF1942. På en annen side synst jeg det ble for mye "vegetasjon" i WW2 modden... :hmm:

edit: Jeg tror jeg tar BF1942... Det bare er noe med det spillet, må være det spillet jeg har hatt mest moro med :love:

I tilleg liker jeg ikke den "jungel-snikinga" i BFV :roll:

Endret av SpinNdre
Skrevet (endret)

Eg ville gått for BFV. Viss du er sugen på ww2 last ned WWII MOD (ikkje heilt det samme som BF 1942, men bra)

Er du ute etter moderne krigføring? Last ned Point of Existence

Og uten MOD kan du cruise rundt i den vietnamesiske jungelen i huey med ''You really got me'' for full guffe! :p

Endret av Brighto
Skrevet
Eg ville gått for BFV. Viss du er sugen på ww2 last ned WWII MOD (ikkje helit det samme som BF 1942, men bra)

Er du ute etter moderne krigføring? Last ned Point of Existence

Og uten MOD kan du cruise rundt i den vietnamesiske jungelen i huey med ''You really got me'' for full guffe! :p

Tror jeg venter med å kjøpe noe, helt til det kommer noen nye maps til WW2 mod til BFV... Da skal jeg vurdere det om igjen!

Skrevet (endret)
BFV, hands down.   BF1942 blir for monotont og kjedelig.
Kom med begrunnelser for svaret ditt  :)

Er jo greit å fortelle hva som er galt, slik at han kan få bestemme om det er det han vil ha eller ikke !

Endret av Croyfer
Skrevet

Hmm.. at BF192 blir for monotont og kjedelig er ikke god nok grunn? ;)

Ok, BFV: Konseptet er mye stiligere og mer orginalt (WWII settings finnes jo i 1000vis andre spill der ute). "Bedre" våpen og kjøretøy (helikopter er jo glimrende når du får skikkelig styring på de). Grafikken er et hakk vassere, og brettene mer spennende og detaljerte. Musikken er jo også knall (ok, nå er jeg av litt eldre årgang en de fleste her ;)

Dette blir jo ofte subjektivt, så take it or leave it. It's my humble opinion.

Skrevet (endret)
Hmm.. at BF192 blir for monotont og kjedelig er ikke god nok grunn? ;)

Ok, BFV:  Konseptet er mye stiligere og mer orginalt (WWII settings finnes jo i 1000vis andre spill der ute).  "Bedre" våpen og kjøretøy (helikopter er jo glimrende når du får skikkelig styring på de).    Grafikken er et hakk vassere, og brettene mer spennende og detaljerte.   Musikken er jo også knall (ok, nå er jeg av litt eldre årgang en de fleste her ;)

Dette blir jo ofte subjektivt, så take it or leave it.   It's my humble opinion.

1. Jeg liker WW2 bedre en meningsløs Vietnam konflikt (WW2 var forsåvidt meningsløs den og)

2. Bedre våpen? Ja selfølgelig det er jo 25 år frem i tid :whistle: WW2 -> Vietnam

3. Grafikken i BF1942 er mer en nok for meg, det viktigste er at JEG har det morro? Eller? :tease:

4. Så vidt jeg vet finnes det ingen WW2 spill der du har så mange muligheter som i BF1942.

Jeg skal nok kjøpe BF1942 når pengene strømmer inn! :w00t:

Endret av SpinNdre
Skrevet

Ettersom de store moddene til BF:V begynner å sprette fram èn etter en, så er nok det det beste kjøpet...

Jeg kjøpte nettop BF:1942 (i tillegg til BF:V som jeg har hatt siden dagen det kom ut) Og jeg har ikke angret meg på at jeg skaffet meg begge to! :)

I allefall ikke når man får det til 169 spenn HER!!!!!!! :dribble::thumbup:

Skrevet

Selvfølgelig kan det sammenlignes, det er jo helt likt(eller faktisk bedre etter min mening)

Hva er forskjellig, med untak av banene, og den oppdaterte og bedre grafikken? ;)

Ingenting, det er jo tilogmed flere våpen, og kjøretøy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...