Gå til innhold

duger en 12" powerbook?


Anbefalte innlegg

hei.. har lyst til å kjøpe en av de billigere powerbookene.. ser at man kan få tak i en 12" for rundt 10k.. vil denne fungere bra til f.eks. arbeid i PS, dreamweaver, andre grafiske programmer etc? Er også inntressert i å spille warcraft på denne..

 

vil den duge?

 

mvh bigben

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok, jeg har ikke hatt noen problemer med arbeid i PS og DreamWeaver. Har ikke spilt WC3 selv, men BF1942 kjører på min 12" PB (nyeste revisjon) uten problemer.

Det kan dog gå tregt uten skikkelig med minne. Anbefaller absoult å investere i 512MB ekstra, da går alt så mye bedre med en gang.

Lenke til kommentar

WC3 går helt fint på en PB 12". Kjører det på min, og der går det ganske greit når jeg skrur ned grafikken litt. Med den større prosessoren og bedre skjermkort som er i de nyere PBene vil dette nok gå helt fint!

 

Photoshop vil gå helt greit på en 12", på min PB med 866mhz og 640 ram går det litt sakte... Men, nyere PB har prosessorer som er en del raskere. Og, det er ikke mulig å få nok minne i en mac :)

 

Og til de som lurer på om WC3 finnes til mac... "PC-versjonen" man kjøper i butikken inneholder spillet både til mac og til pc.

 

:thumbup: for blizzard!

Lenke til kommentar

12" Powerbook er akkurat passe liten til å ta med seg overalt, og akkurat såpass stor at den er behagelig å bruke. Minne kjøper man ikke fra Apple, så jeg sitter akkurat nå med 256 mb ram, hvilket er SVÆRT lite ram, skal kjøpe mer fra komplett når jeg har råd til 512 mb brikke.

 

Prossessorkraft, Grafikkraft og Batteritid er god, den duger svært godt til å spille WC3 i meget god kvalitet, batteriet duger ca 3 timer med nogen lunde kraftig bruk, men man kan tyne en del mer ved å justere lys.

 

Men 10 000 Kroner, det var vel litt billig, studentrabbatt 2k4 elns?

Lenke til kommentar
Minne kjøper man ikke fra Apple, så jeg sitter akkurat nå med 256 mb ram, hvilket er SVÆRT lite ram, skal kjøpe mer fra komplett når jeg har råd til 512 mb brikke.

 

Hvilke minnebrikker passer det å bruke til å oppgradere powerbooken med da?

Vurderer en powerbook og har egentlig ikke helt satt meg inn i hva man evt. kan oppgradere den med. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...