Gå til innhold

Windows ustabilt. Merkelig oppførsel.


Mute

Anbefalte innlegg

Maskinen min har oppført seg rart i dag. Det kommer feilmeldinger hele tiden og den henger seg opp. Jeg skulle f.eks. legge inn catalyst 4.8 driverne, da kom denne feilmeldingen: The contents of this file cannot be unpacked. The executable you are attempting to run has been corrupted. Please obtain another copy of the file, verify its integrity, and try again.

 

Denne feilmeldingen kommer også om jeg prøver catalyst 4.9 betaen.

Dette er veldig frustrerende da jeg nettopp har skaffet meg doom 3 og gledet meg selvfølgelig til å spille dette spillet i kveld. Jeg har brukt AVG antivirus, den fant ingenting. Er det noen som kan hjelpe meg, jeg er desperat. Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har da ikke noe med Windows å gjøre egentlig. Som det står, filene er korrupte. Det kan komme av flere grunner. Enten er de lagrer på noen dårlige sektorer på harddisken eller så er det skjedd en feil under nedlastingen av filene (også mulig at serveren som hadde filene hadde hadde korrupte filer).

 

Du kan prøve med en scandisk på disken filene ligger på først. Dersom den ikke finner noen filer som trenger å bli fikset, så last ned filene fra en annen server og test de.

Lenke til kommentar
Dette har da ikke noe med Windows å gjøre egentlig.

Windows oppfører seg også merkelig. F.eks. så er det enkelte program som det av og til ikke er mulig å åpne. Etter at jeg dobbelklikker på et program ikon, så jobber maskinen litt, så gir den seg uten at jeg kommer inn i programmet. Av og til vil ikke windows slå seg av slik at jeg er nødt til å bruke reset knappen på maskinen. Derfor lurer jeg på om det kan være et lumskt virus som har lagt seg inn. Jeg har som sagt scannet med AVG uten at den finner noe.

Lenke til kommentar
Dette har da ikke noe med Windows å gjøre egentlig.

Windows oppfører seg også merkelig. F.eks. så er det enkelte program som det av og til ikke er mulig å åpne. Etter at jeg dobbelklikker på et program ikon, så jobber maskinen litt, så gir den seg uten at jeg kommer inn i programmet. Av og til vil ikke windows slå seg av slik at jeg er nødt til å bruke reset knappen på maskinen. Derfor lurer jeg på om det kan være et lumskt virus som har lagt seg inn. Jeg har som sagt scannet med AVG uten at den finner noe.

Kjør en scan med enten Adaware eller Spybot du...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...