Gå til innhold

Nero 6 eller Nero 6 Express?


srbz

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en Nec ND-2510A som ikke virker med Nero 5, og jeg har fått beskjed om at jeg må ha Nero 6 for at den skal virke. Jeg kommer ikke til å brenne DVDer med det første, men det skal skje, og da må jeg ha et program som takler DVD. Fra før er jeg vant til å bruke Express, og det blir vel helst det det kommer til å gå i framover også, så dersom jeg ikke trenger full pakke til DVD, så lurer jeg på om det er verdt de 500 ekstra kr for full pakke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fulgte det ikke med noe programvare når du kjøpte brenneren? Det finnes såklart mange programmer som fungerer vel så bra som Nero, men siden jeg ikke har noen erfaring med noen av dem, vil jeg anbefale deg å skaffe deg Nero 6, ja.

Fikk den bulk, og det irriterte meg veldig i ettertid... :realmad:

 

Skal kjøpe Nero 6, ja, men lurte på om jeg skal kjøpe hele eller bare express. Selv om kanskje express holder, tror jeg jeg går for hele pakken, for slik jeg har oppfattet det, følger det med litt andre ting som er kos også...

Lenke til kommentar
Fulgte det ikke med noe programvare når du kjøpte brenneren? Det finnes såklart mange programmer som fungerer vel så bra som Nero, men siden jeg ikke har noen erfaring med noen av dem, vil jeg anbefale deg å skaffe deg Nero 6, ja.

Fikk den bulk, og det irriterte meg veldig i ettertid... :realmad:

 

Skal kjøpe Nero 6, ja, men lurte på om jeg skal kjøpe hele eller bare express. Selv om kanskje express holder, tror jeg jeg går for hele pakken, for slik jeg har oppfattet det, følger det med litt andre ting som er kos også...

Hei - jeg har kjøpt samme spiller som du - og er SVÆRT fornøyd. Jeg hadde Nero 6.0 fra før - men vær oppmerksom på at spilleren også krever de siste oppdateringene til Nero.

Jeg har også benyttet spilleren til å brenne video på DVD via Pinnacle studio 8 - og resultatet blir meget bra.

Du har vel Bittorrent? ;)

 

Geir

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...