Gå til innhold

mørkt i doom3


Anbefalte innlegg

Endelig var doom3 i hus men dæven kor mørkt det var da.

 

Sitter med 3ghz p4 1 gb ram og et 9700pro kort.

 

Har nettopp begynt å spille men det er utrolig mørkt så gale at det er nesten ikke spillbart.

 

Brightness står på fullt men mørkt er det. Vet at skjermen min er litt mørk men det funker fint i andre spill som farcry og JO.

 

Er det noen instillinger jeg kan gjøre for at dette virker slik at jeg kan se igjen. eller er virkelig spillet så mørkt. irriterende å ha på lommelykta hele tiden hvis jeg skal finne så mye som en trapp. monsterene ser jeg ikke idet hele tatt uten lykt bare øynene som lyser litt så det er utrolig vanskelig å spille.

 

Hvordan kan jeg stille dette inn?

Har stillt litt på instillingene i display properties men det er ikke noen forskjell i spillet. Kjører katalyst 4,7 og har high details på 1024 oppløsning knirkefritt.

 

Kan det være skjermen eller hva.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endelig var doom3 i hus men dæven kor mørkt det var da.

 

Sitter med 3ghz p4 1 gb ram og et 9700pro kort.

 

Har nettopp begynt å spille men det er utrolig mørkt så gale at det er nesten ikke spillbart.

 

Brightness står på fullt men mørkt er det. Vet at skjermen min er litt mørk men det funker fint i andre spill som farcry og JO.

 

Er det noen instillinger jeg kan gjøre for at dette virker slik at jeg kan se igjen. eller er virkelig spillet så mørkt. irriterende å ha på lommelykta hele tiden hvis jeg skal finne så mye som en trapp. monsterene ser jeg ikke idet hele tatt uten lykt bare øynene som lyser litt så det er utrolig vanskelig å spille.

 

Hvordan kan jeg stille dette inn?

Har stillt litt på instillingene i display properties men det er ikke noen forskjell i spillet. Kjører katalyst 4,7 og har high details på 1024 oppløsning knirkefritt.

 

Kan det være skjermen eller hva.

Hei, prøv dette: Forumpost

Endret av klorin
Lenke til kommentar

Meningen med spillet er at det skal være mørkt å skummelt, man skal bruke lommelykt, det er derfor man har den!!!!!!

 

der det er bekkmørt, skal det ikke gå ann å sette opp gamme eller skru opp lyset på skjermen. Det er ganske genialt etter min mening, så man ikke skal "jukse" i spillet : :p

Lenke til kommentar

Skal være mørkt. Det er så mørkt at det må være mørkt i rommet man spiller i, men det bidrar jo bare ytterligere til stemningen... Synes det er helt greit. Et jo bare noen steder det er helt mørkt da...

 

Er forresten helt imot duckttape mod'en. da kan du like gjerne skru på God-mode og noclipping også, så kan du løpe igjennom spillet på rekordtid!

Lenke til kommentar
Latterlig mod, ødelegger jo hele poenget med lommelykten...

Poenget med lommelykten ødelegger seg selv etter en stund. Til slutt blir det bare irriterende å bytte hele tida

Jeg syns spillet ble mye dårligere med duct tape mod. Det tar bort mye av den creepy stemningen som jeg hadde først. Uansett ble jeg litt lei av at det var så mye likt. Liker fremdeles farcry mye bedre, selv om grafikken gjerne er dårligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...