nord Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 (endret) med en tilfeldighet fant jeg nettopp ut at Point of Existence er released, kan være gammelt nytt men,men. alle som har battlefield vietnam, go get it! edit: http://www.planetbattlefield.com/bfv/tweak...poe/index.shtml Endret 24. august 2004 av nord
Sheel Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Lastet, og installerte det nettopp, skal ivei å spille nå. Gleder meg
Kenneth_S Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 PoE kan bli svært bra. Får bare testet det i noen sekunder i slengen. Massive CTD's hele tiden.
KompleX Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 PoE kan bli svært bra.Får bare testet det i noen sekunder i slengen. Massive CTD's hele tiden. Ja :/ Men det virker som det bare gjelder singleplayer delen, da MP har virket bra for meg så langt. Men singleplayer delen er temmelig bugga, ikke spillbart faktisk.
nord Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 fy så kul den lille menyen til comanchen var, kan glane på den kjempelenge! noen som klarer å styre JSF flyet bra i hovering mode? ikke jeg
Lucas Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 pirke pirke..det er 0.1 som er realesed ! laster ned nå med 32KB/s..enda har jeg 2mb linje ! møkk...BKK f***
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå