Akix Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Jeg får låne en PS2 av en kamis og har hørt at det går ann å spille det over med PC men lurer åssen ??
redflame Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 spille over med en pc?!?!?!?! hva mener du med det da? du kan jo evt sette pc`en oppå ps2`en og spille feks kabal, da spiller du over med en pc! men tviler på at det var det du mente.
jh_ Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg får låne en PS2 av en kamis og har hørt at det går ann å spille det over med PC men lurer åssen ?? Hør med kompisen din, tror neppe det er mulig.
Ikon Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg får låne en PS2 av en kamis og har hørt at det går ann å spille det over med PC men lurer åssen ?? Nærmeste du kommer dette er å ha ett tv in kort på pcen og kople ps2en inn på pcen via dette.
sedsberg Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Kanskje han snakker om å kopiere DvD-ene (spilla) med en PC? Eller kanskje ikke. For det er jo forbudt.
Akix Skrevet 25. august 2004 Forfatter Skrevet 25. august 2004 Har bare hørt at det kan gå an å koble en PS2 til pc pg spille på PC isteden for PS2. men da må jeg ha en Emu da.
sedsberg Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 PS2 Emu som fungerer kan du lete lenge etter. Eneste du kan gjøre er å kople PS2 til et TV-kort, eller TV-inn på skjermkortet (om du har det). Da spiller du jo fremdeles på PS2-en, men du får bildet fram på PC-monitoren.
TAAB Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 du kan jo evt sette pc`en oppå ps2`en og spille feks kabal, da spiller du over med en pc! :!:
Akix Skrevet 25. august 2004 Forfatter Skrevet 25. august 2004 hehe det kan jeg vel uten å sette Ps2 på pcen daen da får jeg ikke spilt det jeg vil spille på PS2/Pc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå