Gå til innhold

nå har jeg gjort det helt store asus v7100 GF2


warhol

Anbefalte innlegg

howdie howe.

 

http://www.tweakhardware.com/guide/asus-geforce2mx/ hadde en artikkel om overklokking av geforce 2 mx 200 kort med tilhørende nedlastbar zipfil inneholdende tweaka bios, kort og godt f*en f*en f*en.

 

har forsåvidt bestilt nytt kort samme som før asus men mx400 64mb denne gang (mere og ruinere lissom ;-( ) iaffal noen ideer om hvordan få det kortet tilbake i brukbar stand? det flimrer og bokstavene er gresk eller oppåenandre helt uleselig men stillig ser det jo ut, asus.com har en oppgrader bar bios som skal kjøres i windows, bare det att kortet blir ikke kjent igjen som ett asus kort i store og det hele (klikke meg fram litt på lykke og fromme som før sagt litt uleselig.

 

Vel er det noen som har vandret igjennom samme pinen så ser jeg muligheten for og dra litt lærdom ut av den hær hendelsen om ikke annet holde fingrene fra fatet til lommeboka kan forsvare denslags.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har å Asus 7100 MX 32 mb

hmm jeg har lett og lett på asus.com men ikke funnet den der biosen du prate om...

er det noen bios til dette korte da ?

Det var ikke noen med cd romene en jeg fikk med kortet!

Foresten jeg bruker GeForce Tweaker

http://www.geforcetweak.com/

Den beste tweakeren til disse korta ..

kjører mitt kort på 200/200 Core/Minne helt stabilt uten vifte på kjøler (noe mere en dette er ikke tilrådelig med disse korta vis man ikke har montert vifte på dem...

Prøvde 210/210 ..ikke bra :sad:

masse rare prikker og annet forstyrende elementer ..

huff skumle saker ........

men det gikk bra ,,

Så det prøver jeg IKKE igjen !!!

Ellers er dette ett ok kort ..

Får 5100 i 3d marks 2000 med 1200 Mhz Athlon T-bird, 256 Sd ram (ikke overklokket (175/166)

Får ca 5700 i 3D marks 2000 overklokket (200/200)testene er tatt med 1024 X 768, i 16 bit......

Yee ye man take care ...of your card ...,hehehee :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...