Gå til innhold

NorthQ 4001S PSU


Anbefalte innlegg

Denne testen kom som bestilt, jeg har faktisk nettopp kjøpt meg den strømforsyningen sammen med SCSI-disk og kontroller. Jeg var litt tvilende til en slik billig PSU, men kom til at med min mengde av HDEr og lignende trengte jeg noen flere watt. Har for tiden 320W LePont strømforsyning og vil tro at denne komme til å bakke under når den skal drive

 

2 10K SCSI disker

2 7200 RMP IDE disker

2 Optiske enheter (DVD-Brenner samt CD-brenner)

1 7200 RPM disk + for tiden en 10K Raptor disk

 

Samt da Radeon 9800Pro, XP2400, TV-kort, 2 lydkort, 2 kontrollerkort pluss ikke mindre enn 7 viftet (hey, de fulgte med kabinettet (LePont). Har ikke fått viftekontroller til de ennå, selv om jeg har hatt kabinettet i noe nært et år.

 

Hadde ikke PC-utstyr.no ikke vært noe treg hadde jeg allerede hatt denne PSUen i maskinen min. Men, det ble nå sendt for et par dager siden så det er vel her snart...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hah! Den har ankommet. Jeg har ikke fått testet den enda, men sånn utifra førsteinntrykket av selve saken så tror jeg dette er "teh shit" (skrivefeil med vilje).

 

Plukket den ut fra kassen og denne var en rimelig tung strømforsyning, sammenlignet med flere av de andre jeg kan tenke meg jeg har løftet på. Kassen ja, strømforsyningen kom i en liten søt eske med håndtak, som stolt erkjente "KingKong 400w Power Supply" og på siden av esken sto spesifikasjonene.

 

Men uansett, har ikke satt den inn i maskinen ennå, av forskjellige grunner. Jeg har dog et spørsmål, hva i all verden tjener den strømkontakten merket P10 til?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
NQ4001SE 400WATT Super Silent PSU

 

The success repeats itself with the NQ4001 series of PSU. The NQ4001se is the 2’nd generation of this excellent and extremely silent PSU.

 

The new version is upgraded in different ways, and this gives a new and exclusive look of the already effective PSU.

 

The new Titanium coating gives the NQ4001Se a new and shiny look. Combined with the new cable sleeving on all cables gives the perfect order in the case and optimize airflow.

 

The NQ4001 is also S-ATA upgraded with 2 plugs for the S-ATA hard disk drives.

 

Also the fan has been changed to a crystal clear version, but the noise level is the same 12 – 17dB.

 

 

DrE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...