~Alex~ Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 logger inn nå og lager hunte gruppe, bruk norwegian:)
~Alex~ Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Ble lite kryyt hunting på fredag, jeg og aroo. pluss 2 andre dro ut men fant ingen kryyts:/ logger på igjenn nå (søndag og prøver å finne noe)
DataChild Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Ble lite kryyt hunting på fredag, jeg og aroo. pluss 2 andre dro ut men fant ingen kryyts:/ logger på igjenn nå (søndag og prøver å finne noe) Jeg tysta, så de stakk.
SirGalrim Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Jeg tysta, så de stakk. The Krayts fears the sight of Aroo!!!
Phoenix-Hawk Skrevet 7. september 2004 Forfatter Skrevet 7. september 2004 The krayts FEARS the little dog with his sweet Hammer
~Alex~ Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Drepte 6 krayts i dag:) jeg og en tera kasi fikk en pearl, en jedi ville see på den. Stolte på han og han ga den tilbake fant etterpå ut at han hadde tunet den:/
Phoenix-Hawk Skrevet 7. september 2004 Forfatter Skrevet 7. september 2004 Bare si OM**!!! give me 5m for it
John Abrahamsen Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Det var jo jævla smart da. Det er nok å bare la han se på den i trade vinduet!!
Xeenon_ Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Drepte 6 krayts i dag:) jeg og en tera kasi fikk en pearl, en jedi ville see på den. Stolte på han og han ga den tilbake fant etterpå ut at han hadde tunet den:/ Smart boy you are the force is strong with you young padawan
~Alex~ Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Det var jo jævla smart da. Det er nok å bare la han se på den i trade vinduet!! ja, men han lurte meg trill rundt. Sa at han skulle sjekke om den passet til noe. Har blitt jedi hater:/
Phoenix-Hawk Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 Noen som vet om en "select" krystall er bedre en premium/flawless.
Carl M Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Noen som vet om en "select" krystall er bedre en premium/flawless. ikke bedre
Phoenix-Hawk Skrevet 12. september 2004 Forfatter Skrevet 12. september 2004 Fikk min shinny stick i dag :!:
Carl M Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Fikk min shinny stick i dag :!: Du kommer til å digge den første skillgrindingen... den er, morsom... Du vil virkelig føle framskrittene....................... :!: Tips: Bruk Berserk... omtrent det eneste du kan bruke som noen "special" hjelper litt Ellers så suger du enormt den første tiden
~Alex~ Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Lol fikk byttet den tuna pearlen mot 2 adhesives i dag. helt greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå