Gå til innhold

Annbefale et rimelig dv-kamera?


Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et rimelig dv kamera, og kom over SONY DCRHC14 på elkjøp til 4 295,-. Er det noen som kan annbefale et annet kamera eller bør jeg velge dette? Jeg er på jakt etter et kamera i det rimelige prisområdet..

 

Jeg er fersk når det gjelder dv-kamera jeg setter pris på om noen kan hjelpe meg med å finne ut av det...

 

Takker på forhånd for alle svar...

Endret av JamesATaber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Under en hvis sum er det ikke verdt å kjøpe video kamera. Så det der er nok noe av det billigste du får for noe nytt utstyr. Du kan sikkert få noe brukt, men av nye ting under 4000 kr er nesten ikke verdt prisen. Så stikk på elkjøp å lek litt med det kamera og se om du blir happy. Så vil nok det holde i starten. Men ikke forvent så mye.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Da er kameraet i hus (betalte kr 3990,- hos Lefdal). Takker alle sammen for hjelpen.

Jeg har fryktelig lyst på det kameraet selv. Er ikke så mye jeg kommer til å filme, men kjekt å ha noen ganger.

 

Kan du ikke fortelle din mening om kameraet hvis du har rukket å teste det litt? Fortell gjerne hvilken bruker du er av kameraet også!

Endret av Cyprez
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg har ett dcr-hc14E samme typen tror jeg, men har ett problem når jeg skal se videoen fra kamera til dataen så stopper bildet opp hvert 2 sekund, det blir også sånn når jeg har spilt over filmen til dataen, vet noen dette?

 

bruker usb, går det ann å bruke firewire?

Endret av Amd_Barton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...