Gå til innhold

Hva skjer med PCen min? Er det virus?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg sliter litt her.. Har fått noe jeg tror er et virus..

 

Før jeg prøvde å formatere gikk alt mega treigt ink. internett, randome reebots, fant ikke cd-rom osv.. Så nå når jeg har formatert for 2. gang, går ikke alt tregt lengre, men randome reebots er her fortsatt..

 

Norton finner ikke noe, og kommandoen "SHUTDOWN -A" i cmd virker ikke. Blir fortalt at det ikke er en avsluttende prosses i gang.

 

Når maskina starter på nytt igjen får jeg en feilmelding, og i detaljene får jeg disse adressene:

 

C:\WINDOWS\Minidump\Mini082204-01.dmp

C:\DOKUME~1\r3nd3z\LOKALE~1\Temp\WER1.tmp.dir00\sysdata.xml

 

 

Kjører Windows XP..

 

Håper noen kan hjelpe meg her.. Er veldig irritert..

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tviler på at dette har noe med dette å gjøre, men har du søkt igjennom maskina di for spyware og sånn? eventuelt Trojan Remover eller Cleaner heller hva den heter. hvis ikke prøv iallefall Ad-aware og spybot for fjerning av Spyware og sånn (husker ikke det norske ordet) :blush: i mange tilfeller har det vist seg at Norton ikke gjør jobben sin har jeg funnet ut. nå i sommer så har jeg fjerna en mengde med virus fra forskjellige pc`er. jeg har aldri opplevd at Norton har funnet noe virus, nei faktisk har jeg aldri opplevd at Norton har funnet noe ved virusøk tror jeg. jo et par ganger kanskje, men uannsett, hvis jeg prøver AVG Free Edition istede for Norton så finner den alvorlig mange virus har jeg funnet ut.

 

prøv å kjør AVG Free Edition med gratis serial så tenker jeg at det meste skal fikse seg selv, den skal iallefall finne noe hvis det i hele tatt er virus på pc`en din.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

nei, den er helt gratis den nøkkelen. du får den fra Grisoft!? navnet på selskapet som lager AVG er det vel, der laster du ned trail versjonen og registrerer deg der, du vil da motta en mail fra Grisoft der serialen er. dette er helt gratis og fullt lovlig. ikke vær redd.

 

lykke til.

Endret av wil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...