Mr.Clean Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Så lenge jeg og kansje ikke bare meg som venter på hl2 så har jeg snakka med en dude i england eller i nærheten hvertfall så sa han at spllet var ute og det hadde vært ute en stund, så jeg lurte da på om noen veit når det kommer til Norge eller om jeg kan bestille det fra utlandet på noen sider!?
cremaster Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Halflife2 har IKKE kommet ut...da ville forumet vært tomt nå
000111222 Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Då må vel han derre russiske hackaren vore på turne i England...
Mala Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Så lenge jeg og kansje ikke bare meg som venter på hl2 så har jeg snakka med en dude i england eller i nærheten hvertfall så sa han at spllet var ute og det hadde vært ute en stund, så jeg lurte da på om noen veit når det kommer til Norge eller om jeg kan bestille det fra utlandet på noen sider!? Du skal ikkje tru alt du hørere min unge mann, enten har han løyet fro deg eller så bable han om den BETA`en som be stjålet AGES ago! Spillet ekke kommet ut enda
Mr.Clean Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 hehe jeg fant dem på et internett spill så men jeg spurte om det var den "beta funkis" greia da men han sa det var hele dritten! skal prate litt mere me'n jeg kansje han mente ett annet spill!
thomassit0 Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 (endret) tviler litt.. vi ville ikke vært her hvis vi hadde hatt HL2 btw ble ikke det org. HL utsatt ca ett år? nå nærmer de seg faretruende det og med HL2.. dæven de er flinke med å holde datoer de folka der... Endret 25. august 2004 av 2mass
Windoge Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Ingen andre en Valve har Half-Life 2. Enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå