Gå til innhold

Hardware.no sitt "museodometer" team!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sendte mail dit i sta, får se om jeg kommer opp på lista eller får svar da..

Skjekket forumet og det sto noe om at du måtte bruke aktiverings linken i mailen, man skulle få. Jeg har ikke fått den, har du? :dontgetit:

Dette hadde jeg glemt, la det til i min første post, ja du må aktivere via epost!

 

EDIT: Nå er du med Ace_Ventuora! :thumbup:

 

EDIT2: Vårt team ligger på 216. plass! Og Norge ligger på 13. plass (selv om vi ikke har bidratt så mye til det, ennå!)

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Er det bare hos meg det virker som om dette programmet bare måler avstand når du er i windows og vinduer (dvs har startlinja oppe). Programmet måler iallefall ikke bevegelsene du gjør i spill.

 

Edit: Etter en næremere vitenskapelig undersøkelse ser det ut som om det tar med i spill også, men bare mye kortere, men sannsynligvis kommer nok dette av sensen i spillet.

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar
Member Distance (Team) Distance(Overall)

1 Cola-boks  3 km 016 m 48 cm 3 km 016 m 48 cm

 

 

Hvordan i helvette?! Hadde jo bare 1 km for ikke SÅ veldig lenge siden  :ermm:

Å nei du. over 4 km :whistle:

 

Ble inspirert av 10000M finalen i OL :dribble:

Seriøst? Sutter du å flytter musa frem og tilbake hele tia? :p

Lenke til kommentar
finnes vel noe jukseprogram til slikt, som beveger musepekeren konstant.. da forsvinner poenget, siden noen garantert kommer til å ta i bruk et slikt program..

BeWeS har et skript som liksom skal luke ut disse, pluss at du kan trykke på en link ved siden av hver bruker hvis du tror han jukser.

 

Et spørsmål, hva regner dere som juks?

 

Selvfølgelig så vil et program som beveger musa for deg være juks, men hvis man sitter å flytter musa hele tiden kun for å få høyere "poeng". Er det juks? Jeg har ikke helt bestemt meg hva jeg synes om det da man fortsatt har beveget musa fysiskt og man gidder ikke å gjøre det hver dag bare for å komme høyere på lista. Eller, hvis man gjør det så er man syk. Men på den andre siden så er det jo ikke reél musebruk... :hmm:

 

Noen synspunkter? Jeg heller litt til at jeg synes det er juks da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...