Gå til innhold

CS: SOURCE // Feilmelding

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
nei, bare vær sånn.. tusen takk, and have a nice day.

Les retningslinjene til forumet, så skjønner du hvorfor du ikke får svar på spørsmålet ditt. Det du åpenbart vil ha hjelp til er å skaffe en oppdatering (V3) på ulovlig vis inkludert en crack for at du skal kunne spille.

http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60

Taper skrives foresten "loser" :thumbup:

Endret av kim
Skrevet

De "lovelige" serverne kjører på Protocol 3.

Bare Protocol 2 er cracka, derfor råder jeg samtlige her til å heller kjøpe CZ. Det har jeg, og det viser seg å ikke være et dumt kjøp.

Skrevet (endret)

Protocol 2 ble aldri gitt ut til CS:CZ eller de som hadde ATI kupong greia. Og sjansen for at han sitter på en nettcafè her i Norge, hvor forøvrig bare en i hele landet har dette, og oppdaterer det selv nå er heller liten.

Det finnes ingenting artigere enn å se moderatorspirer i full sving!

Javel? Fordi vi følger forumets regler og forklarer ting for folk om de ikke skjønner hva vi snakker om? Tror du har misforstått ganske bra.

Endret av XoRc
Skrevet (endret)

Bli så irritert du bare vil, men sjangsen fo at han har Protocol 2, eller at alt bare er imot han på CSS, ekke så liten :).

Gidder ikkje å krangle/diskutere mere :no: så ikkje forvent mere replys fra meg :dontgetit:

:edit:

Dessuten spurte han, ka som var gale.. å det første dere tenker var "illegal, + crack" e jo ikkje sikkert d :)

Endret av Gainwardseifer
Skrevet
Bli så irritert du bare vil, men sjangsen fo at han har Protocol 2, eller at alt bare er imot han på CSS, ekke så liten :).

Gidder ikkje å krangle/diskutere mere :no: så ikkje forvent mere replys fra meg :dontgetit:

:edit:

Dessuten spurte han, ka som var gale.. å det første dere tenker var "illegal, + crack" e jo ikkje sikkert d :)

Jepp, kan være tusen ting som er gått galt med han.

Han nevner ingenting om piratkopier, cracker etc..helt til "moderatoren" sier fra..hehe..søtt egentlig.. :love:

Skrevet

For å si det slik:

De som har kjøpt seg CZ, eller eier en HL2 kuppong kan bare velge og vrake fra server listen til Steam uten å være redd for å få error om protocol. Alle serverne kjører nemmelig på protocol 3, protocol 2 er en gammel verson som de cracka serverne fortsatt kjører på.

Skrevet
For å si det slik:

De som har kjøpt seg CZ, eller eier en HL2 kuppong kan bare velge og vrake fra server listen til Steam uten å være redd for å få error om protocol. Alle serverne kjører nemmelig på protocol 3, protocol 2 er en gammel verson som de cracka serverne fortsatt kjører på.

Bra forklart..håper andre kan ta eksempel av ditt svar i fremtiden, så slipper vi komplikasjoner :roll:

Skrevet (endret)

Vanskeli å forstå ser eg, :mad:

Siste gang, Han kan ha fått feil, ikkje mange som får, men du skal ikkje se bort i fra den fakta, at de få "noen" kan få feil, ikkje sant?

Synes at folk skulle roe seg ned med å prøve å "ta folk" som Cracker spill, som CS eller BF1942 osv. Å først spørre kordan han fikk CSS Protocol 2. :hrm:

Edit: PS, Hater hele CS greia.. :mad:

Endret av Gainwardseifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...