Leetrune Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jeg får denne når jeg skal joine en server.. ' This server is using a newer protocol ( 3 ) than your client ( 2 ).
ASDASDKL2131 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 (endret) Kjøp CS:CZ og installer det. Så begynner du å spille en lovlig versjon av CS:Source. Rapporteres, btw. Endret 19. august 2004 av XoRc
Leetrune Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 Kan du se noen plass det står at jeg spør om det? nei, kanskje ikke.. så hold kjeften din å hold deg til toppic looser
Treat Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 du spør om hjelp til og få spille? ja da kjøper du cz og legger inn lovlig så får du oppdatert.
Leetrune Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 nei, bare vær sånn.. tusen takk, and have a nice day.
kim Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 (endret) nei, bare vær sånn.. tusen takk, and have a nice day. Les retningslinjene til forumet, så skjønner du hvorfor du ikke får svar på spørsmålet ditt. Det du åpenbart vil ha hjelp til er å skaffe en oppdatering (V3) på ulovlig vis inkludert en crack for at du skal kunne spille. http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60 Taper skrives foresten "loser" Endret 19. august 2004 av kim
Windoge Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 De "lovelige" serverne kjører på Protocol 3. Bare Protocol 2 er cracka, derfor råder jeg samtlige her til å heller kjøpe CZ. Det har jeg, og det viser seg å ikke være et dumt kjøp.
Gainwardseifer Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Ulovelig version? Hvem sa han hadde det? anyway, hvordan vite det? Eg har ikkje spille selv menne, ja, synes du skulle spurt om det var "illegal".
Leetrune Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 noen folk altså, hehe.. whatever folkens
ASDASDKL2131 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Ulovelig version? Hvem sa han hadde det? anyway, hvordan vite det? Eg har ikkje spille selv menne, ja, synes du skulle spurt om det var "illegal". Les det ^Th0mas^ skrev du.
Gainwardseifer Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 men han sa "feilmelding" kan jo være han har problemer med Oppdatering...
Xander^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Det finnes ingenting artigere enn å se moderatorspirer i full sving! Jeg ler av dere!! :!:
ASDASDKL2131 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 (endret) Protocol 2 ble aldri gitt ut til CS:CZ eller de som hadde ATI kupong greia. Og sjansen for at han sitter på en nettcafè her i Norge, hvor forøvrig bare en i hele landet har dette, og oppdaterer det selv nå er heller liten. Det finnes ingenting artigere enn å se moderatorspirer i full sving! Javel? Fordi vi følger forumets regler og forklarer ting for folk om de ikke skjønner hva vi snakker om? Tror du har misforstått ganske bra. Endret 19. august 2004 av XoRc
Gainwardseifer Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 (endret) Bli så irritert du bare vil, men sjangsen fo at han har Protocol 2, eller at alt bare er imot han på CSS, ekke så liten . Gidder ikkje å krangle/diskutere mere så ikkje forvent mere replys fra meg :edit: Dessuten spurte han, ka som var gale.. å det første dere tenker var "illegal, + crack" e jo ikkje sikkert d Endret 19. august 2004 av Gainwardseifer
Xander^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Bli så irritert du bare vil, men sjangsen fo at han har Protocol 2, eller at alt bare er imot han på CSS, ekke så liten . Gidder ikkje å krangle/diskutere mere så ikkje forvent mere replys fra meg :edit: Dessuten spurte han, ka som var gale.. å det første dere tenker var "illegal, + crack" e jo ikkje sikkert d Jepp, kan være tusen ting som er gått galt med han. Han nevner ingenting om piratkopier, cracker etc..helt til "moderatoren" sier fra..hehe..søtt egentlig..
Windoge Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 For å si det slik: De som har kjøpt seg CZ, eller eier en HL2 kuppong kan bare velge og vrake fra server listen til Steam uten å være redd for å få error om protocol. Alle serverne kjører nemmelig på protocol 3, protocol 2 er en gammel verson som de cracka serverne fortsatt kjører på.
Xander^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 For å si det slik: De som har kjøpt seg CZ, eller eier en HL2 kuppong kan bare velge og vrake fra server listen til Steam uten å være redd for å få error om protocol. Alle serverne kjører nemmelig på protocol 3, protocol 2 er en gammel verson som de cracka serverne fortsatt kjører på. Bra forklart..håper andre kan ta eksempel av ditt svar i fremtiden, så slipper vi komplikasjoner
Gainwardseifer Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 (endret) Vanskeli å forstå ser eg, Siste gang, Han kan ha fått feil, ikkje mange som får, men du skal ikkje se bort i fra den fakta, at de få "noen" kan få feil, ikkje sant? Synes at folk skulle roe seg ned med å prøve å "ta folk" som Cracker spill, som CS eller BF1942 osv. Å først spørre kordan han fikk CSS Protocol 2. Edit: PS, Hater hele CS greia.. Endret 19. august 2004 av Gainwardseifer
ASDASDKL2131 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Å først spørre kordan han fikk CSS Protocol 2. Som sagt, eneste måten han kan få det er ved å være medlem av Valve's CyberCafè program eller ha lastet det ned ulovlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå