Gå til innhold

Warcraft III: The Frozen Throne klan!


Anbefalte innlegg

Forumbrukernes klan

 

Klanen vår, Gamercraft, har nå vært opp en god stund. Omtrent et år.

Vi har et godt miljø med hyggelig folk. Så, alle som spiller WC3: TFT på Battle.net og er medlem på forumet kan bli med!

 

Det er ingen prøver eller krav til ferdighet for å komme inn i Gamercraft, vi krever rett og slett bare god oppførsel og at du er ganske aktiv(Ikke la det gå en evighet mellom hver gang du spiller). Dette kan gi grunn for utkastelse i ekstreme tilfeller. Vi har nemelig i dag kastet ut noen som ikke har vært aktive på lenge. Dersom de vi kastet ut eller nye folk vil bli med i Gamercraft så kan de sende PM til forumbrukerne vaskiZ, JayHeM eller Zythius.

 

Clan gc @ B.Net

Gamercraft @ Quakenet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg (medlem i gc) spiller 70% ladder, og 30% custom, da det går i DOTA og linetower wars, og AOS..

MEN join! veldig hyggelig miljø..

------

til chieftans/shamans, hva med en internliga snart? eller clan kamp?

Vi har / hadde en intern-greie på gang, men det har liksom dødd ut litt.

Og de eneste som er aktive er jo nesten bare shamansa, ikke så mange av grunta i klanen som spiller.

Lenke til kommentar

Jeg spiller aktivt w3 (dvs mange mange timer i uka) og har lett etter en aktiv clan. Har egentlig driti i hvor god clanen er, bare den er aktiv. Syns ikke lvls er så viktig etter at jeg så hvor lett det var å komme til lvl 17. Etter det har jeg egentlig bare lett etter en aktiv clan. Tar en tur innom i dag jeg, så prates vi da. (Hvis det er sant at det bare er shams og chief som spiller så gidder jeg ikke)

 

Vi prates!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...