Mala Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Hei spiller CS _source nå, pokker så tøft Men eg sliter med en suden FPS drop til tider, plutselig får det fra 60 FPS til 30 ofte når det blir action inne i bildet. HAr slått av alt av AAF å AA! kjører tom skygger på LOW. HAr en xp 2400+ cpu, RAdeon 9700 Pro og 1024 twinmos ram(Pc 400) Har også nyeste ATI driver inne..noen som sliter med samme eller? Trodde lissom HL2 engine sku vere passe fleksibel KAn det vere noe med at CS : s ennå er beta eller?
Xander^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Hei spiller CS _source nå, pokker så tøft Men eg sliter med en suden FPS drop til tider, plutselig får det fra 60 FPS til 30 ofte når det blir action inne i bildet. HAr slått av alt av AAF å AA! kjører tom skygger på LOW. HAr en xp 2400+ cpu, RAdeon 9700 Pro og 1024 twinmos ram(Pc 400) Har også nyeste ATI driver inne..noen som sliter med samme eller? Trodde lissom HL2 engine sku vere passe fleksibel KAn det vere noe med at CS : s ennå er beta eller? Mest sannsynlig at det er beta og enda under utvikling..
Mala Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 mhm var det eg tenkte meg eg også jaja!! Fikk 77.8 fpf i gj.snitt i *timedemoen* Liker Source azzå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå