Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Nah. Har hørt bandet før den singelen kom ut.
b0berg Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Dere som uten begrunnelse mener at Hoobastank stinker, har kanskje bare hørt 'The Reason'? Den låten skiller seg egentlig ut fra de andre låtene de spiller, den er jo nærmest en ballade. Jeg liker heller ikke den noe særlig. Har nok desverre et helt album på hd'en min
Zemeckis Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Liker godt Out Of Control, Same Direction, Unaffected, What Happened to Us? og The Reason fra deres nye album. Likte de låtene ganske godt jeg også.
JR Ewing Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Har hørt en del sanger fra det første albummet også, f.eks Crawling in the dark, Running Away og Pieces.. Syns det blir for likt! :/ Men altså, dette representerer jo bare min smak da.
Snuff Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 De har noen helt kurante sanger, men "Running away" skiller seg ut i positiv forstand.
Jan Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Hoobastank = Spise chips på dårlig diskotek med resten av 11 åringene.
apoxdigital Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Hoobastank er ganske dårlig og går vel under kategorien "pop-metall". Likte de før når de kom med sitt første album og jeg så de på Quarten, da var det ok, men nå er det rent søppel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå