brillan Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Kan dere Source-spillere prøve dette for meg? Som terror, skriv "c4" i konsollen. Da får du bomba Trykk SHIFT + F1 og lek litt. Hørt at man kan wallhacke med debug-menyen. "c4" funket ikke. Var en wh på den menyen ja, men den gjordet at du så gjenomm alt, inkludert folk
Juggah Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Kan dere Source-spillere prøve dette for meg? Som terror, skriv "c4" i konsollen. Da får du bomba Trykk SHIFT + F1 og lek litt. Hørt at man kan wallhacke med debug-menyen. "c4" funket ikke. Var en wh på den menyen ja, men den gjordet at du så gjenomm alt, inkludert folk "buy c4" Det var en bug, men den er fikset nå. Kunne stå i spawn og sprute bomber..
Blib Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 (endret) Tja, nå som CS: Source er blitt "public" beta og alt det der tror jeg ikke denne tråden trenger være sticky lengre da. Unstickied "Public" som i "Åpen-for-alle-med-HL2-kupong-og-CS:CZ" Endret 25. august 2004 av Blib
Shaper^ Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 hvordan har dere cs source? Vi har lasta det ned over steam, alle som har kjøpt et skerjmkort med HL2 kupong eller eier CS-CZ kan laste ned Betaen! Følger du ikke med eller?
dan1el Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 hvordan har dere cs source? Eiere av Counter-Strike: Condition Zero får prøve CS: Source BETA(prøveversjon) i en begrenset tidsperiode. Dersom du vil ha det vil jeg råde deg til å vente til det er ferdig, og kjøpe Half-Life 2. Der følger det med. Yay. Kanskje man kan kjøpe det for en billig penge over Steam også.
KompleX Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 CS Source, er det grafikken man kommer til å få i HL2? For grafikken er jo ikke oppsiktsvekkende god...
dan1el Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 CS: Source bruker grafikkmotoren samme grafikkmotor som Half-Life 2 kommer til å gjøre, men jeg vet ikke om CS:Source representerer HL2-grafikken, akuratt. Man kan vel forvente mer i HL2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå