Gå til innhold

MSI KT4 Ultra


Marcelo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis ikke du finner noen på mpx så gi blaffen i komplett.no. microplex har spesialisert seg på lyddemping og kjøling, (og andre casemods såklart) du kan blant annet høre hvor mye enkelte vifter bråker for å gi en ide om hva f.eks 20dB er.. :)

 

EDIT: og kjøleribber er forresten de metallgreiene med "gjennomsiktige riller" som bygger ganske mye på hovedkortet.

Endret av devo_thj
Lenke til kommentar

Tusen Takk Devo_thj!!! men det er ikke at eg ikke fine vifter på mpx.no men at jeg har ikke peiling på sånt. det var en venn av meg så bygde denne pc`en. tingen er at de eneste internett sidene jeg stoler 100% på er www.mpx.no og www.komplett.no derfor vil jeg bestille fra en av de men helst mpx.no for då slipper jeg den ekstra frakten siden det er derfra jeg skal kjøpe de andre tingene(harddisk og headsett)

Lenke til kommentar
Dette virker som et problem eg hadde tidlegare, har msi kt4 ultra sjølve.. Problemet mitt var at eg hadde klokka prosessor for mykje i forhold til kva ram'en tålte.. Alle "data-nerdene" eg kjente sa det var rammen som var øydelagt.. Så eg trur det enten er for høg temperatur på CPU, eller overklokka feil, eller dårlig minne..

Fikk du den ødelagte RAMmen på garantien da? har samme problemet selv, tror jeg... :cry:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=284724

Lenke til kommentar
:) takk rullerimfrost. men tinger er at jeg helst bestille fra www.mpx.no siden jeg skal bestille den nye logitech musen mx 1000, harddisk og headsett fra www.mpx.no og så stoler jeg heler ikke på microplex siden jeg aldri har brukt den siden og jeg vil og helst slippe å betale frakt fra to plasser. kunne noen gitt meg linker til noen gode, effektive og rolige vifter til prossesor, chipsetet og til andre deler av pc`en hvis det trenges vil liksom ha en så stabil og rolige pc så muligt. setter pris på raske svar. hehe ;)
Lenke til kommentar

åhh, herregud!!! sinnnsyke tid det tar å få hjelp her. det enneste jeg ber om er jo om folk kunne tatt en liten titt på www.mpx.no for å hjelpe meg å finne noen rolige og effektive vifter te min prossesor, chipsettet og noe annet hvis pc`en har godt av det. jeg har jo ikke peiling så jeg kunne sikkert valgt en te intel Xeon og trodd det var te min prossesor. men vær så snill kunne jeg fått hjelp til dette? det må jo vær noen gode vifter på www.mpx.no ville jeg trodd, eller tar jeg feil???

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar

Er selv svært fornøyd bruker av GlacialTec CPU-kjøler, men ville nok kjøpt Vulcano 11 i dag.

Hadde mpx hatt chipset kjøling ville jeg nok sagt det. Vet ikke åssen datasjapper dere har der nede, men du kan jo stikke innom en av dem å sjekke om de har NB-kjøler. Bare pass på at festet er pins, ikke clips.

rullerimfrost_kt4bsr.jpg

Endret av RulleRimfrost
Lenke til kommentar

åhhm at eg ikke tenkte på det, flaut :whistle: . har jo startit ikke så langt fra meg og det er jo en sinnsykt bra data buttik. hehe. Takk for tipset RulleRimfrost :thumbup: . men forresten hva er forskjellen på pins og clips? (vett ikke ka pins og clips er)

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...