Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Sukkerbiter for telefonkabler...


Anbefalte innlegg

Halloen,

 

jeg prøver å få tak i sukkerbiter (dingsebomser for å skjøte ledere) for telefonkabel, og da tenker jeg ikke de vanlige hvite med sånne skruer i hull, de er litt for store til oppgaven. ....

vet at det er noe som heter 3M Scotchlock som er beregnet på slike oppgaver.

 

Har ringt 3M som gav meg navnet på 3-4 grossister i området, men som desverre IKKE selger til privatpersoner (bombe?)

 

er det noen som vet om noe nettbutikk eller noe sted hvor man kan få kjøpt disse?

 

Clas Ohlson og Biltema har dem ikke.

Endret av radisson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøper dem på den lokale Euronics sjappa. Du får sikkert kjøpt dem hos en tilsvarende butikk der du bor, eller kansje du kjenner noen som jobber i Bravida? De bruker slike hele tiden.

hmm, jau jeg vet at bravida har dem, men har aldri sett dem i noen butikk .. iallefall ikke dem som er dimensjonert (små!) til telekabler :-)

Lenke til kommentar

Skjøteklemme. UY-klemme med fett av fabrikat 3M. Skjøt/koble sammen tele og alarmledninger hurtig, enkelt og fuktsikkert. Når du presser klemmen kommer det beskyttelsesfett på lederne. For kobling av 2 stk ledere. Leveres 12 stk/pk.

 

Artikkelnummer 32-5283 På Clas Ohlson.

 

Hilsen Alexander

Lenke til kommentar
Skjøteklemme. UY-klemme med fett av fabrikat 3M. Skjøt/koble sammen tele og alarmledninger hurtig, enkelt og fuktsikkert. Når du presser klemmen kommer det beskyttelsesfett på lederne. For kobling av 2 stk ledere. Leveres 12 stk/pk.

 

Artikkelnummer 32-5283 På Clas Ohlson.

 

Hilsen Alexander

Hei,

 

1K takk for tipset :thumbup:

Har også ledt lenge efter noget lignende.

 

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar
Skjøteklemme. UY-klemme med fett av fabrikat 3M. Skjøt/koble sammen tele og alarmledninger hurtig, enkelt og fuktsikkert. Når du presser klemmen kommer det beskyttelsesfett på lederne. For kobling av 2 stk ledere. Leveres 12 stk/pk.

 

Artikkelnummer 32-5283 På Clas Ohlson.

 

Hilsen Alexander

Fy så dyre, jeg betaler langt under en krone pr stk hos den lokale elektrikkeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...