XzIz0 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 min slutta å oppdatere nå enda den ikke er ferdig
Windoge Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Må nok vente til Steam floodinga har roet seg.
Kasp Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Updaterer CS:S nå, "Prepare to play in approx: 55 min.." Jaja, bare sette seg ned og vente, det
Trafalgar Law Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Counter-Strike: Source Preparing to play også skjer det ingenting
Bøe Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 nå har jeg lasta ned cs: s beta :!: mn når jeg starter d kommer bakgrunns bilde, så etter 2 sekunder kommer feilmeldiga: "Instruksjonen i "0x241691d6" referete til adress "0x0085d80 Minne kunne ikke være "read"." er d noen som kan hjelpe meg? og er det noen andre som får denne feilmeldingen?
Kasp Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Prøvde det nå, kom inn på de_dust, men bare til menyen, jeg hørte sånn "dunk"-lyd, sånn som kommer når det er feilmeldinger Det endte med at jeg måtte restarte
Shaper^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Prøvde det nå, kom inn på de_dust, men bare til menyen, jeg hørte sånn "dunk"-lyd, sånn som kommer når det er feilmeldingerDet endte med at jeg måtte restarte Hvorfor smilet etter "Det endte at jeg måtte restarte " Lol... Jeg får og sånn dum dunk innimellom... Jeg får det helt på slutten av loadinga når jeg joiner en server... er plagsomt, jeg har sendt report og greier til steam men jeg vet ikkehelt hva det er.
Kasp Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Prøvde det nå, kom inn på de_dust, men bare til menyen, jeg hørte sånn "dunk"-lyd, sånn som kommer når det er feilmeldingerDet endte med at jeg måtte restarte Hvorfor smilet etter "Det endte at jeg måtte restarte " Lol... Jeg får og sånn dum dunk innimellom... Jeg får det helt på slutten av loadinga når jeg joiner en server... er plagsomt, jeg har sendt report og greier til steam men jeg vet ikkehelt hva det er. Fordi jeg liker å skrive Fant ut hva den feilmeldingen sa: Instruksjonen i "0x241691d6" refererte til adresse "0x00c85d80". Minnet kunne ikke være "read" Hmm, noen som vet hva dette skyldes? Vet at det normalt skyldes for varmt minne, men det er iskaldt..
Supernaut_ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Vis jeg kjøper CZ CD key kan jeg få lasta ned lovlig CS: Source beta da ?
Kasp Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Vis jeg kjøper CZ CD key kan jeg få lasta ned lovlig CS: Source beta da ? Ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå