marcus Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 heisann!! trenger litt hjelp til å lage en oppstartsdiskett til win98. Har en gammel pc her som jeg tenkte jeg skulle formatere og legge inn win98 på nytt. Har ikke brukt win98 på en del år nå, så husker ikke helt hvordan jeg lager en oppstartsdiskett... trodde man fikk valget når man høyreklikket på a:, men ser ikke sånn ut....
Magnusha Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 hvis jeg ikke tar helt feil så må du høyreklikke på start knappen og velge egenskaper eller no.... er ikke helt sikker.....
Stig-Arne Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 visst jeg ikke husker helt feil, så stikker du inn på kontrollpanel - legg til/fjern programmer, der inne skal du finne valget lag oppstartsdiskett. Du kan også stikke inn på Bootdisk.com der finner du det du trenger
Admin'c Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 start->kontrollpanel->legg til/fjern programmer->arkfanen "oppstartsdiskett"
skille Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Trur også det er mulig å gå til kommando linjen og skrive sys a: -Trond
JohnRichard Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 (endret) Trur også det er mulig å gå til kommando linjen og skrivesys a: -Trond Format a: /s er den riktige kommandoen Men da får du ikke med CD-ROM driverne Endret 19. august 2004 av JohnRichard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå