Gå til innhold

Beste Rpg-Internett spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

World of Warcraft kommer jo etterhvert, ikke gratis da men ikke dyrt...(ca 100lapp i måneden eller noe) Dette er jo ett rent MMORPG :thumbup:

 

Men nå har du jo for eksempel Sacred, mange som liker det(jeg er ikke en av de men...). Fått bra kritikk osv, men er veldig hack and slash, det er jo for så vidt Diablo 2 også...

 

Never Winter Nights er ett alternativ, som er mer rpg enn sistnevnte, knallspill det.. Mange utfordringer hvis du spiller online!

 

Leter du så finner du flere!

Lenke til kommentar

Vel, du kan skaffe deg Neverwinter Nights med alle expansion pakkene, og da laste ned CEP og Layonara, det er et meget bra online spill som kjører på NWN aurora engine.

 

Nevnes kan jo da også World of warcraft, men seriøs, 100 kroner månden blir 1200 i året, og det har ikke jeg råd til :p

 

Ellers kan jo også Runescape nevnes. Totalt online, men da java. Positive er jo at du kan spille det overalt hvor du finner en PC med internett på.

 

Har også hørt om et spill, vet ikke når det kommer, med navnet Guildwars. Vet ikke når det kommer men det ser bra ut.

 

Et annet spill som er under utvikling fra Bioware (selskapet bak Baldurs Gate 1 og 2, Neverwinter nights og Jade Empire) driver å lage et nytt MMORPG spill som forlater The forgoten Realms og Sword coast til fordel for helt ny story, combat system og engin. Det heter Dragon Age og etter screen shotsen å bedømme er dette noe som er verd å vente på.

 

Så tror ikke det er et problem å finne online spill nå for tiden :D

Lenke til kommentar
Nevnes kan jo da også World of warcraft, men seriøs, 100 kroner månden blir 1200 i året, og det har ikke jeg råd til :p

Det er mange som sier det, men det er egentlig ikke så galt. Altså, utgiftene på pcen kommer da totalt ikke til å stige noe særlig. Om du kjøper mer enn 3 spill i året så overgår det uansett, og om WoW er så bra som folk skal ha det til så blir det dèt eneste spillet du kjøper for et år eller to uttover.

Lenke til kommentar

Guild Wars blir konge! x-Utviklere fra Blizzard som står bak mye av det spillet!

 

Edit:

Et annet spill som er under utvikling fra Bioware (selskapet bak Baldurs Gate 1 og 2, Neverwinter nights og Jade Empire) driver å lage et nytt MMORPG spill som forlater The forgoten Realms og Sword coast til fordel for helt ny story, combat system og engin. Det heter Dragon Age og etter screen shotsen å bedømme er dette noe som er verd å vente på.

 

Bear^: Dragon Age blir heftig, ja! Kommer nok ikke ut med det første :( Men det er nok ikke noe mmorpg, er nok vanlig rpg...Massive Multiplayer Online Role Playing Game, hvis du ikke visste hva det stod for, så vet du det nå :thumbup:

Endret av Skuld
Lenke til kommentar

Ettersom jeg har skjønt fra Bioware kommer Dragon age med samme muligheter som NWN, dvs du kan lage egne moduler, og siden Layonara er basert på NWNs teknologi men er et online rollespille, og det faktum at Dragon Age tenker å basere seg på samme type MP, kan vel det også da klasifiseres som et MMORPG spill i linje med WoW :p

Lenke til kommentar

fant et artig spill i går: a tale in the desert

 

det er et mmorpg som kun er konstruktivt, ingen slåsskamp eller power-levling som i andre spill. klienten lastes ned fra hjemmesida (linux eller windows versjon) og så er det bare å spille. jeg opplevde ikke at ISDN var noen hindring for ytelsen heller :)

 

24timer gratis spilletid, ellers ca 100,- i måneden etter hva jeg skjønte (13$). Betaen (åpen beta) til oppfølgeren (atitd2) kan vel også spilles med samme klienten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...