Gå til innhold

Gamecube til salgs allerede nå?


Anbefalte innlegg

Det er godt å vite at samtlige konsoller gjør det bra. Ser at mange er fornøyd med sitt kjøp, spesielt av Xbox. Det blir spennende å se hva Microsoft vil vise på E3, de har skaffet seg mange flinke utviklere i det siste. Skulle ikke forundre meg om Halo 2 og Xbox Live! står i fokus.

 

Sony og Nintendo vil nok også stjele litt av showet. Dette blir utrolig spennende, og ryktene florerer.

 

For første gang i historien virker det som om det faktisk er plass til tre konsoller på markedet. Dette er selvsagt fordelaktig for forbrukeren.

De to nye konsollene har allerede fått en bra samling kvalitetspill.

 

Så til spørsmålet;

 

Jeg har fått med meg at det har blitt solgt en del Gamecuber før selve lanseringsdatoen i Europa. Lurer på om noe lignende skjer i Norge, og i så fall, hvor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nåja, den kommer jo på fredag, så det haster ikke så mye. Billig blir den også, Elkjøp selger den for 1995 og SpaceWorld selger den for 1998. Jeg håper at selve innkjøpsprisen for butikkene er en del lavere, ettersom jeg kjenner en fyr som arbeider på Elkøp. :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-02 02:27, Echnin skrev:

Nåja, den kommer jo på fredag, så det haster ikke så mye. Billig blir den også, Elkjøp selger den for 1995 og SpaceWorld selger den for 1998. Jeg håper at selve innkjøpsprisen for butikkene er en del lavere, ettersom jeg kjenner en fyr som arbeider på Elkøp.
:grin:


 

Vel beklager å måtte skuffe deg. Men butikker tjener ikke så mye ved salg av konsoll hardware. Faktisk så tente butikker ca 30 kr ved salg av PS2.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-01 22:43, Roamer skrev:

Det er godt å vite at samtlige konsoller gjør det bra. Ser at mange er fornøyd med sitt kjøp, spesielt av Xbox. Det blir spennende å se hva Microsoft vil vise på E3, de har skaffet seg mange flinke utviklere i det siste. Skulle ikke forundre meg om Halo 2 og Xbox Live! står i fokus.


Sony og Nintendo vil nok også stjele litt av showet. Dette blir utrolig spennende, og ryktene florerer.


For første gang i historien virker det som om det faktisk er plass til tre konsoller på markedet. Dette er selvsagt fordelaktig for forbrukeren.

De to nye konsollene har allerede fått en bra samling kvalitetspill.


Så til spørsmålet;


Jeg har fått med meg at det har blitt solgt en del Gamecuber før selve lanseringsdatoen i Europa. Lurer på om noe lignende skjer i Norge, og i så fall, hvor?




 

Priskrigen er jo et kjempe godt eksempel på at brukern for fårdeler, alle som skal kjøpe GameCube får jo den for ca. 500kr mindre. Det er jo kjempe bra for de!

 

Jeg tror MS og Nintendo kommer til å ha det beste showet. Men, Sony kommer sikkert til å ha noe smart på lur de også... Men personlig ser jeg mest frem til MS og Nintendo sine framvisninger! Jeg satser shorten min på at Halo2 blir vist, også noen andre store titler. Spennende å se hva de har på lur til XBOX Live. Nintendo kommer jo til å ha kjempene sine Mario, Zelda og Star Fox, det gleder jeg meg veldig til! E3 blir supert...

 

 

Tviler på at det skjer i Norge :sad: Men det kan jo hende at det er et fåtall som gjør det..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-02 15:40, Roamer skrev:

Quote:


On 2002-05-02 15:36, The man! skrev:


ikke akkurat 500, de må jo kjøpe minnekort..


 

Og det hadde vi sluppet hvis vi hadde kjøpt den før?

 

 

Hehe, good one :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-02 09:14, HardCubed skrev:

Quote:


On 2002-05-02 02:27, Echnin skrev:

Nåja, den kommer jo på fredag, så det haster ikke så mye. Billig blir den også, Elkjøp selger den for 1995 og SpaceWorld selger den for 1998. Jeg håper at selve innkjøpsprisen for butikkene er en del lavere, ettersom jeg kjenner en fyr som arbeider på Elkøp.
:grin:


 

Vel beklager å måtte skuffe deg. Men butikker tjener ikke så mye ved salg av konsoll hardware. Faktisk så tente butikker ca 30 kr ved salg av PS2.

 

 

Jeg spurte nå netopp idag på en Ringo hvor jeg bor,.. Han drev og pakket ut en eske med "Cubes".. Han hadde også svarte! - som jeg selv drec og sikla litt etter,... Hans pris var 2099 - og han sa han kun hadde 170kr fortjeneste pr solgte Cube...(men så var hans pris noe dyrere da..)

 

Bare synd det kun følger med Konsole og Håndkontroller da,... - hehe da hadde jeg spart meg 600 spenn ++++ (kommer ann på antallet spill en skal ha,...) - Men det blir kjekt,.. Men er redd for at jeg kommer litt for sent for å nå det,... - Og jeg skal ha svart ,..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...