DevN Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 http://support.microsoft.com/kb/163196/EN-US/ Hjelpsom?
-Teddy- Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 Har bare fått meldinga en eneste gang Jeg planlegger neste film, dette vil ikke være noe fragmovie i det hele tatt. Vil prøve meg på noe nytt, og se om jeg er bedre på det. Vil ha en slik en hvor det liksom er en "handling" hvor folk går rundt osv. Hvor alt er planlagt Bruke folka fra clanen, tror handlingen vil foregå på italy. Får som om resten av clanen er med, hvis ikke vil jeg trenger "skuespillere" Men det vil nok la seg ordne. Tror ikke framovies er helt min greie, kanskje ikke dette heller, men jeg syns det er moro å prøve
DevN Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Det prosjektet støtter jeg, du Bamsefar. Men krever nok en del arbeid, pluss at du bør ha stemmer med - derfor må alle ha mikrofon, og eventuelt kunne snakke. Men et slikt prosjekt tror jeg krever ekstremt mye arbeid, hvis man sammenligner med en fragmovie. MEN for all del, ikke skuff meg hvis du gir deg ut på dette, BRUK et annet map enn Italy! Italy suger hardere enn de fleste støvsugere. Legg en fin historie bak filmen.
Maynard James Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 fysj en ulovelig plant på b2 på de_dust2 , ulovelige saker i film? hehe. filmen din er bedre en den forrige, men syns kvaliteten på filmen ikke er spessielt bra, fragsene er heller ikke helt i hundre, mere hverdags frags liksom. men, du kommer deg, jeg lager garrantert ikke bedre filmer selv, holder på me en film nå, men ble stopp etter at det skjedde noe galt me Vegas til meg. skal du fortsette å lage filmer?
-Teddy- Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 MEN for all del, ikke skuff meg hvis du gir deg ut på dette, BRUK et annet map enn Italy! Italy suger hardere enn de fleste støvsugere. Italy er liksom et map som kan brukes, det er liksom vanlige gater osv, ikke et CS map Dust osv blir mer CS map igjen, mens prodidgy er også mer CS map, men det er da bedre enn dust osv.... Alle har mic ja Men det blir ork å lage på engelsk, blir nok på norsk. Men må snakke med andre folka i klanen, folk er på ferie osv nå. Skal ha en handling
pronoob Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 MEN for all del, ikke skuff meg hvis du gir deg ut på dette, BRUK et annet map enn Italy! Italy suger hardere enn de fleste støvsugere. Italy er liksom et map som kan brukes, det er liksom vanlige gater osv, ikke et CS map Dust osv blir mer CS map igjen, mens prodidgy er også mer CS map, men det er da bedre enn dust osv.... Dust mappene har like mye realistisk lokasjon som italy da. Dust osv. blir jo bare i midtøsten..
Ekorre Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Ok film men slutt å bruk billige effekter slik som negative. Sjekk www.own-age.com for hjelp til effekter og redigering.
Sigga Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Ska du ha handlig og slikt i filmen, se på Denne filmen for inspirasjon.
-Teddy- Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 Ska du ha handlig og slikt i filmen, se på Denne filmen for inspirasjon. Hmm, har sett den nå. Har ikke helt sansen for slike "overseriøse" filmer. Det blir liksom litt for seriøst, uten å helt få det rette stemningen med en CS "actionfilm". Jeg vil heller prøve meg med noe humor, slik Simpsons humor syns jeg er moro Hva tror dere om en slags CS humorfilm?
XtrubioR Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Ska du ha handlig og slikt i filmen, se på Denne filmen for inspirasjon. Hmm, har sett den nå. Har ikke helt sansen for slike "overseriøse" filmer. Det blir liksom litt for seriøst, uten å helt få det rette stemningen med en CS "actionfilm". Jeg vil heller prøve meg med noe humor, slik Simpsons humor syns jeg er moro Hva tror dere om en slags CS humorfilm? Synes det var mye humor i din film :!: morsomme frags f.eks
m-momr Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Ska du ha handlig og slikt i filmen, se på Denne filmen for inspirasjon. Hmm, har sett den nå. Har ikke helt sansen for slike "overseriøse" filmer. Det blir liksom litt for seriøst, uten å helt få det rette stemningen med en CS "actionfilm". Jeg vil heller prøve meg med noe humor, slik Simpsons humor syns jeg er moro Hva tror dere om en slags CS humorfilm? jeg har tenkte på det samme flere ganger, jeg tror det er en god id tror jeg også lager en om en stund
DevN Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Humor i CS-film? Hva tenker dere på? Seks personer med Colt/AK som sitter inne på Central Perk, og prater masse skit?
-Teddy- Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Skrevet 2. januar 2005 Humor i CS-film? Hva tenker dere på? Seks personer med Colt/AK som sitter inne på Central Perk, og prater masse skit? Ja? Hehe, neida skal prøve meg, om det ikke funker vil jeg prøve meg på noe mer action stuff. Katastrofe blir det vel uansett?
m-momr Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Terrorister som er fulle, fest, osv odv. fus på den idêen teddy neida, men det var en god ide!
-Teddy- Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 Tror faktiskt jeg lager en kort fragmovie til jeg, endelig fått tak i et SKIKKELIG DUGENT program som også er lett å få til å funke. Vegas 5.0 for ever! Blir en skikkelig wannabe "3D | Morgan" filmen, for de som har sett den. har allerede tatt musikken fra den. Men jeg vil lage alt annet selv.
Mala Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Tror faktiskt jeg lager en kort fragmovie til jeg, endelig fått tak i et SKIKKELIG DUGENT program som også er lett å få til å funke. Vegas 5.0 for ever! Blir en skikkelig wannabe "3D | Morgan" filmen, for de som har sett den. har allerede tatt musikken fra den. Men jeg vil lage alt annet selv. på å tide å bytte ut avatar snart eller?
DevN Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 (endret) Nei, han er jo hyggelig når han ønsker folk en god jul 12 mnd før jul. EDIT: Leif. Endret 13. januar 2005 av DevN
-Teddy- Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Skrevet 13. januar 2005 (endret) Skal bytte den til påske! EDIT: Kommer sikkert en slik "skuespill# film og, men fikk Vegas og vil prøve å lage en film i det først, tror jeg har bedre muligheter for å gjøre det bra der. Endret 13. januar 2005 av -Teddy-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå