Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men det var da ille da, slapp av da...  :blush:

Er jo CS movie jeg vil lage, ikke bare for øving?  :no:

Altså du vil heller lage en fragmovie, du vil ikke øve? Da spiller du jo på en måte for å LAGE en film, og ikke for å øke kunnskapene.

Du skulle heller ungått å tenkt på CS-film, og spilt i noen måneder (minst), for så og se over noen gamle demoer.

Jeg snakket om å øve meg i videoredigeringsprogrammet ;)

Misforstått,, jeg, neida... :roll: Men ikke mer OT prat nå please.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bra film du kanskje kan hente noen tips fra er jo: SK.swe_TheLatest_Hits.wmv, den har innledning +++ bra frags osv....musikk og frags henger sammen. :thumbup: ta en titt på den hvis du ikke har sett den før da

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet (endret)

Fins filmer som er MYE bedre enn den du nevnte spinxzer.

- Chicks Dig X-pec

- DBD & Friends

- M19 - The Revolution is here

+++

Endret av Slettet-VqMh8ni9
Skrevet
Det finnes bare en ekte fragmove. Resten er etterligninger.

eXploid tøs filmen? :p

SK latest hits var bare tragisk, ecofrags, ecofrags og atter ecofrags.

Xaim, Azid magical evil eye

Omfg its like teh pwn!!11

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Wow! Meget konstruktivt Ducky. :|

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)
[iC,18/08/2004 : 01:23]
Formulering, folkens. Det går ann å si ting på en bedre, finere måte, men men... det er jo CS miljøet.

For all del, skrem bort alle som produserer noe, og gir bort en bit av seg selv.

Ja, når en kommer til å tenke på det, så er ALT man får på chatten på cs, ned-talende u-ord!

På mange andre spill sier folk, wow! nice shot! og bra jobba, folkens! bra lag-arbeid!

Fiendene er til og med høflige og sier: Jaja, jeg tok deg, men det var ikke langt unna en frag til deg!" eller "damn, du er god!"

Cs miljøet har blitt en selv-god, ondskapsfull bombe!

Men jeg spiller cs allikevel! :p

Er så enig, alle disse nedlatene kommentarene hjelper ikke akkurat nybegynnerne i CS til å bli bedre, de trenger oppmuntring...

CS er for alle som har lyst, ikke for alle de über-CS-hardcore-gamers som tror de er så mye bedre, alle har vært på det samme lave nivået engang, prøv heller å hjelpe enn å skremme vekk de nye CS-spillerne

Endret av Rodney Mullen
Skrevet

Jobber med intro'n, blir aldri fornøyd. Hvis den jeg jobber med nå klaffer, så takk eXploid :) Hans tips ;) BTW, har 2introer nå, dette blir den tredje... Har 6min film, og leker meg med HLTV :evil:

Skrevet (endret)
Før vi den før jul? Ville jo blitt en super julegave! :p

:p

Blir nok før jul ja, men må spille en ny cw/pcw på dd2 hvor alle stormer B for at jeg skal få til en grei intro, har jobebt i snitt ca 15-30 min hver dag med filmen. Mesteparten av tiden går med på å se igjennom HLTV demoer og sjekke om det er noe "brukanes" ;)

En som la ut en trailer her en gang, av filmen sin (var det sigga?) eller noe, lurer på om jeg skal gjøre det, men herregud, folk er vel langt ifra så interessert i å se på den filmen :p (Hvordan skrives interesert igjen?)

EDIT: Om dere er interesert i det, kan jeg jo legge ut den siste introen da (som jeg ikke tro jeg skal bruke, men vet ikke) Skal jeg?

Endret av -Teddy-
Skrevet
Teddy kor lenge har du spilt CS?

Forresten, du er god å skyte. :roll:

:ermm: Flink til å skyte meg??? Er vel derfor du har satt på en :roll::p

Har gama CS i strax 2 år. (Februar)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...