Floxer Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 (endret) Lurer på on noen kan hjelpe meg med noen bra spill som er i samme kategori som f.eks. Warcraft 3 og Warlords Battlecry 3. Altså strategi-spill der du kan utvikle "helten", slik man kan i de to nevnte eksemplene. Håper noen kan hjelpe, på forhånd takk. Endret 17. august 2004 av Floxer
Rafael Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Tror et spill ved navn av "Spellforce" har noe av det samme konseptet.
Floxer Skrevet 17. august 2004 Forfatter Skrevet 17. august 2004 Er dette spill som er verdt å kjøpe ? Om man liker et spill er jo ganske subjektivt, men synes dere at disse var bra?
Donkey Kong Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 lurer på om du kan dette i against rome(?)
Erichsen Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Ikke finn på å kjøp War of the Ring, det er elendig.
Artemis-Entreri Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Kan absolutt anbefale spellforce. Blir en del rollespill elementer i tilegg til strategi, men har du sans for begge deler er det vært et forsøk. Et av de bedere spill i sjangeren jeg har spillt. Bare husk å legge inn de nyeste patchene. Masse bugs som trenger å fixes for å få fullt utbytte av spillet. Ligger vel en artikel om test av spillet her på gamer.no
NuckChorris Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Lurer på on noen kan hjelpe meg med noen bra spill som er i samme kategori som f.eks. Warcraft 3 og Warlords Battlecry 3. Altså strategi-spill der du kan utvikle "helten", slik man kan i de to nevnte eksemplene. Håper noen kan hjelpe, på forhånd takk. Om du ikke er lei av Warcraft 3 kan du jo bare laste ned feks RPG-maps til W3, om du ville utvikle helten mer...Du kan jo sjekke ut noen uoffisielle maps http://maps.worldofwar.net/
JoeDohn Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Bare ikke finn på å kjøpe/prøve War of the Ring, det kan ikke bli sagt ofte nok. Det er en komplett ripoff av Warcraft 3, og en gjennomført elendig en. Warlords: Battlecry-serien er derimot et bra valg, og Spellforce har en karakterutvikling (og også en viss grad av enhetsutvikling) jeg ikke har sett maken til i et RTS. Kjempeflotte spill.
Floxer Skrevet 18. august 2004 Forfatter Skrevet 18. august 2004 Takker for svar alle sammen San_Lopez: Er det du nevner en fortsettelse på bonus-kapittelet (ble ikke det avsluttet i oppdateringen som Blizzard ga ut) ??
Primator Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 (endret) abosolut Spellforce!!! :!: Endret 21. august 2004 av Primator
Floxer Skrevet 22. august 2004 Forfatter Skrevet 22. august 2004 Takker for deres anbefalinger. Jeg har nå kjøpt Spellforce og synes det er meget bra !!! Bare et lite spørsmål: Mulig jeg ikke har letet nok, men er det ingen mulighet for å øke farten i spillet ???
FuJJi Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 nei går ikke. er tregt. er på campign på 25 map nå må vel snart være ferdig nå har en hero i level 24. lager ikke krigere på monumentene bare utsletter alt med heroen. lol
Stig_W Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 (endret) Ingen som har nevnt Kohan? shame on you, absolutt verdt en titt. Info her!!!! Endret 24. august 2004 av Stig_W
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå