Gå til innhold

Andre spill i Warcraft 3-sjangeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lurer på on noen kan hjelpe meg med noen bra spill som er i samme kategori som f.eks. Warcraft 3 og Warlords Battlecry 3. Altså strategi-spill der du kan utvikle "helten", slik man kan i de to nevnte eksemplene.

Håper noen kan hjelpe, på forhånd takk.

Endret av Floxer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette spill som er verdt å kjøpe ?

Om man liker et spill er jo ganske subjektivt, men synes dere at disse var bra?

Skrevet

Kan absolutt anbefale spellforce. Blir en del rollespill elementer i tilegg til strategi, men har du sans for begge deler er det vært et forsøk.

Et av de bedere spill i sjangeren jeg har spillt. Bare husk å legge inn de nyeste patchene. Masse bugs som trenger å fixes for å få fullt utbytte av spillet.

Ligger vel en artikel om test av spillet her på gamer.no

Skrevet
Lurer på on noen kan hjelpe meg med noen bra spill som er i samme kategori som f.eks. Warcraft 3 og Warlords Battlecry 3. Altså strategi-spill der du kan utvikle "helten", slik man kan i de to nevnte eksemplene.

Håper noen kan hjelpe, på forhånd takk.

Om du ikke er lei av Warcraft 3 kan du jo bare laste ned feks RPG-maps til W3, om du ville utvikle helten mer...Du kan jo sjekke ut noen uoffisielle maps

http://maps.worldofwar.net/

Skrevet

Bare ikke finn på å kjøpe/prøve War of the Ring, det kan ikke bli sagt ofte nok. Det er en komplett ripoff av Warcraft 3, og en gjennomført elendig en.

Warlords: Battlecry-serien er derimot et bra valg, og Spellforce har en karakterutvikling (og også en viss grad av enhetsutvikling) jeg ikke har sett maken til i et RTS. Kjempeflotte spill.

Skrevet

Takker for svar alle sammen :)

San_Lopez: Er det du nevner en fortsettelse på bonus-kapittelet (ble ikke det avsluttet i oppdateringen som Blizzard ga ut) ??

Skrevet

Takker for deres anbefalinger. Jeg har nå kjøpt Spellforce og synes det er meget bra !!!

Bare et lite spørsmål:

Mulig jeg ikke har letet nok, men er det ingen mulighet for å øke farten i spillet ???

Skrevet

nei går ikke. er tregt. er på campign på 25 map nå må vel snart være ferdig nå har en hero i level 24. lager ikke krigere på monumentene bare utsletter alt med heroen. lol :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...