Gå til innhold

Coop prix datan

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Egentlig imponerende bra tilbud fra coop.

hmmm....lurer på hvordan DE klarer å presse prisen så lavt?

-z00l-

Du skulle bare visst hvor lav innprisen var på denne pc'en :tease:

Uansett, jeg har solgt 30 stykk av denne nå på 2 dager (jobber på coop), og skulle ønske jeg hadde penger til å kjøpe den selv.. den er sinnsykt rå.. imo.

:thumbup::thumbup::thumbup:

forresten; Uke 38 skal coop ha et like bra tilbud på 17" flatskjermer... og der er jeg først i køen til å kjøpe en..

Endret av kimandre
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
s-video til scart tror jeg ikke fungerer.. jeg har prøvd det før...trenger en omgjører.

?

Det er jo det man skal bruke.

Skrevet (endret)

denne pcn uten om win xp, kabinett,skjermkort ,tastatur/mus og kortleser ville ha kostet 5052kr på komplett.no (inkl.Strømforsyning)

+at man må bygge den selv

Så jeg vil si den er verdt pengene

Endret av FlexGym
Skrevet

Noen som vet hvordan jeg får den til å spinne ned vifta - sånn at den blir mer stillegående?

Kjøpte nemlig 2 Coop- PC'er - og den ene maskinen gjør dette automatisk - like etter at Windows er startet så blir den helt rolig....men PC nummer to bare durer og går for full maskin...begge to står plassert likt - altså de får like god ventilasjon.

Kan det være noe galt med den ene - eller tror dere det er en innstilling jeg har oversett?

Skrevet

Coop pc'ene kjøre på en slags speedstep teknologi. Dvs, de bruker ikke mer prossessorkraft/vifte etc en det det er reelt behov for. Sannsynligvis er ikke den funksjonen aktivert på den ene maskinen.. Men selvfølgelig husker jeg ikke nøyaktig hvor du skal inn for å sjekke det... :wallbash:

Skrevet
Noen som vet hvordan jeg får den til å spinne ned vifta - sånn at den blir mer stillegående?

Kjøpte nemlig 2 Coop- PC'er - og den ene maskinen gjør dette automatisk - like etter at Windows er startet så blir den helt rolig....men PC nummer to bare durer og går for full maskin...begge to står plassert likt - altså de får like god ventilasjon.

Kan det være noe galt med den ene - eller tror dere det er en innstilling jeg har oversett?

1. Se i BIOS

2. Legg inn AMD64 drivere fra amd.com

Fimmes et prg for viftestyring (ikke vits å ha CPU på bare 30' - det er min nå....)

• 3 uker senere...
Skrevet

Synes ikke i underkant av 3000 kroner virker så billig for en 17 tommers skjerm, men det skyldes vel kanskje uvitenhet. Savner også informasjon om responstiden.

Skrevet

1. Se i BIOS

2. Legg inn AMD64 drivere fra amd.com

Fimmes et prg for viftestyring (ikke vits å ha CPU på bare 30' - det er min nå....)

Velg "Minimal strømstyring" under strøm alternativene (finnes der du endrer skjermbeskytter)

• 11 måneder senere...
Skrevet

hei!

Dere som har denne pc'n med hovedkortet MS-7010 , har dere noe slags manual på dette hovedkortet?

Fikk nylig kjøpt meg et slikt kort og CPU til en billig penge , men skulle gjerne hatt oversikt over koblingene på hk , særlig de som går til power/reset/HD-led+++

Takknemlig for all hjelp! :thumbup:

Skrevet (endret)

Har ikke noen manual, men kan sikkert laste opp ett bilde av power/reset tilkoblinger.

EDIT: Nå med bilde

post-25-1125517055_thumb.jpg

Endret av I hate Compaq

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...