Gå til innhold

Ny bærbar(til HL2,spill og film)


Anbefalte innlegg

Hei.

Skal flytte til Chile et år for å lære meg spansk. Har en bra pc, men kan ikke ta med den ned dit. Derfor må jeg nå gå til innkjøp av en bærbar.

 

Har sett på en del av de bærbare som er på markedet. Lest anbefalinger osv, men vet ikke hva jeg trenger mest. Som skrevet i overskrift skal den brukes til heavy spilling(vet det ikke er optimalt, men sånn er det bare). Spill som HL2, LOTR Battle for Middle Earth og andre krevende spill er noe jeg vil kunne spille på den bærbare.

 

Hva trenger jeg da? Hva slags prossesor...? Best mulig skjerm.. Skjermkort, hvor mye mine osv?

 

Har fått med meg at mobility 9700 er bra, men så er jo 9800 ute nå:-) MEn netshop som jeg forløpig synest har det beste tilbudet, kan man ikke velge 9800. Dell sin Inspiron kan man det, men den bruker p4 prossesor(er det like bra som centrino?)

 

Som dere sikkert skjønner er jeg ikke så vitende i den bærbare verden. Så håper på god respons og masse gode tips.

 

På forhånd takk for hjelpen,

Mvh Christopher

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

P4 er vel like bra det. Men det er ikke like strømsparende, ikke støyfri, og bærbare som kommer med P4 er tunge beist. Det er vel Dell XPS/9100 du tenker på? Den passer nok ikke til bruk på skolen. Den støyer nok en del, og den er tung å bære. Men hvis du vil ha den til hjemmebruk, at den står hjemme, så kan det være et greit kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...