Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

GRÅDIGHETSKULTUR (TELENOR)


Anbefalte innlegg

Quote:


On 2002-05-01 14:15, andjoha skrev:

"I følge Telenor har den store utbyggingen av nettet og fri bruk av dette ført til inntektstap."


Telenor driver nettet sitt med inntektstap.. og likevel kaller du dem grådige?.. er det grådig at et selskap faktisk vil få noe inntekt av tjenestene sine?.. jeg syns man skal prøve se saken fra et mer objektivt synspunkt enn å bare se den fra hva som oppleves "best for meg".. det er DET som er grådig!


 

Det er klart de foreløpig ligger i minus når det gjelder det prosjektet! De har jo nettopp begynt å bygge ut! Åssen tror du de skulle ha klart å komme på overskudd allerede?? Det er sånn som kommer over de neste 20 åra, og da kommer de til å drite enda mer penger enn de gjør idag, for totalsummen for telenor ligger så langt over minusstreken at det er skummelt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-05-01 14:08, Ola PeK skrev:

Quote:


On 2002-05-01 12:31, MiraQdata skrev:

Selskaper som fører en slik politikk som Telenor gjennomfører hvor inntekt går foran gode tilbud til forbrukerne, fortjener å dø ut.


Nevn eitt einaste kommersielt foretak som ikkje har ein slik politikk....

 

Det er en balansegang, det går ann å gi forbrukerne det de betaler for, noe jeg ikke synes Telenor gjør!

Men selv om det finnes nok av foretak som har en slik politikk så kan vi forbrukere begynne å bruke hjernen. Det er vi som betaler og dermed aksepterer denne politikken, noe jeg ikke gidder å gjøre lenger!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-01 14:00, jallajalla skrev:

De som har litt IQ har merket seg at det har vært postet nok av telenor tråder i dag?



 

De som har IQ vet når de skal holde kjeft! Det som i ditt hode er nok poster om Telenor, skal liksom gjelde som en regel for alle her på forumet?

STICKYOURFINGERUPYOURASSANDFEELTHESHITCAUSEYOUREFULLOFIT.. :razz: Jeg poster det jeg vil og driter kraftig i alle hobby-moderatorne på dette forumet her, det er nok av dere... :mad:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-01 14:15, andjoha skrev:

"I følge Telenor har den store utbyggingen av nettet og fri bruk av dette ført til inntektstap."


Telenor driver nettet sitt med inntektstap.. og likevell kaller du dem grådige?.. er det grådig at et selskap faktisk vil få noe inntekt av tjenestene sine?.. jeg syns man skal prøve se saken fra et mer objektivt synspunkt enn å bare se den fra hva som oppleves "best for meg".. det er DET som er grådig!


 

Telenor går med et enormt overskudd på modem-brukerne. Etter hvert vil de få ekstra-tjenester til adsl-kundene som ikke er gratis og det vil jevne seg ut. At de skal melke bredbåndskunder med tellerskritt-prising slik som de har med modem-brukerne i alle år er grådig i mine øyne.. ingen andre i verden gjør det..

Best for meg? HALLO!! det forklarer vel all kritikken de får... :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-01 14:08, Ola PeK skrev:

Quote:


On 2002-05-01 12:31, MiraQdata skrev:

Selskaper som fører en slik politikk som Telenor gjennomfører hvor inntekt går foran gode tilbud til forbrukerne, fortjener å dø ut.


Nevn eitt einaste kommersielt foretak som ikkje har ein slik politikk....

 

Problemet med Telenor er at de tydeligvis ikke vet noe om kundebehandling... Alle foretak vil tjene penger, men forskjellen er at de VET at det ikke er smart å drite i kundene sine! Istedet prøver de seg med reklamer der de nær sagt tigger kundene om å ikke stikke til andre operatører.. Jeg håper at de får en sjef som har i alle fall 1 ben på jorda, for Hermansen er jo helt borte!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-01 22:28, MiraQdata skrev:

Quote:


On 2002-05-01 14:00, jallajalla skrev:

De som har litt IQ har merket seg at det har vært postet nok av telenor tråder i dag?



 

De som har IQ vet når de skal holde kjeft! Det som i ditt hode er nok poster om Telenor, skal liksom gjelde som en regel for alle her på forumet?

STICKYOURFINGERUPYOURASSANDFEELTHESHITCAUSEYOUREFULLOFIT.. :razz: Jeg poster det jeg vil og driter kraftig i alle hobby-moderatorne på dette forumet her, det er nok av dere...
:mad:

 

 

 

Helt enig MiraQdata,,,

Vi må få det ut , og Telenor suger som bare Fan for tiden :sad:

Foresten takker for støtten alos :smile:

_________________

eyeflash.gif

 

[ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-05-01 23:37 ]

Lenke til kommentar

Jeg har kontrakt til okt, da slutter jeg adsl, Ikke **** om Telehor skal få penger fra meg, jeg valgte Telenor Adsl fordi jeg satt mye på nettet, og dette var den beste løsninga for meg, men ikke nå lengere om telenor blir å få gjennom dette.

 

Så dem blir nok å miste meg som kunde og masse andre kunder fra Tromsø, mange hær som blir å gå over til sdsl eller World-online Adsl, og mange håper på at NGT endlig snart skal komme til Tromsø.

 

=)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-01 12:43, alaruz skrev:

Hva vil det koste for de som har bindt seg ? - Kjenner flere som har bindt seg,... - Vårt abb. her i huset går ut i Okt-Nov.


 

Hei, Telenor tar 995 kr i gebyr hvis du sier opp før bindingstida er over.

 

Tenk dere hvis f.eks NGT (eller noen andre) hadde gått ut med følgende kampanje: "Bytt til oss, vi betaler overflyttingen for deg!" Da hadde jeg slått til på dagen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...