Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

GRÅDIGHETSKULTUR (TELENOR)


Anbefalte innlegg

Jeg har nå sagt opp mitt ADSL abbonnement hos Telenor og anbefaler alle der ute med litt IQ innabords om å gjøre det samme! Selskaper som fører en slik politikk som Telenor gjennomfører hvor inntekt går foran gode tilbud til forbrukerne, fortjener å dø ut. De graver sin egen grav...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenor får jo bare enormt med massiv kritikk og tommelen ned overalt.

Det må jo være noe skrekkelig galt med dem..?

 

Selv har jeg aldri egentli hatt problemer med dem, men så har jeg ikke brukt dem så mye da.

 

Jeg har en annen telefonleverandør, "song network"(tidl. tele1 europe) som er gjennom NFØ., og bruker tiscali stort sett på internett.

Det eneste jeg har fra Telenor, er en frisurf-tilkn. som jeg bruker i 'reserve'. Nå fikk jeg forresten mail om at den går ut den 1. juni, hvis en ikke abonnerer eller hva det var..

Det kan det jo bare gjøre, for det flommer jo av leverandører ..ingen problem.

 

Telenor ringer veldig ofte for å få meg tilbake som kunde ..litt irriterende. De bør jo skjønne at de aller fleste velger og bedømmer slikt selv i dag. Å bli purret støtt og stadig på, tror jeg virker mer mot sin hensikt enn omvendt.

Nei det er sikkert på tide Telenor begynner å gå skikkelig i seg selv, hvis de ikke skal falle helt sammen etterhvert. Det burde de jo forstå antar jeg?

Lenke til kommentar

Hvor lenge skal vi tåle dette Tyranniet ?

 

sOORY FOLKENS greier ikke være saklig mere :sad:

Må bare ta det ut :sad:

 

Så nå sier jeg bare:

KILL THEM ALL

STOPP DEM , STEMM DEM VEKK, DREP DEM,

TRØ/SPARK EN DILDO OPP I RÆVHØLET PÅ HERMANSEN !

GJØR NOE !!! FOR ALL DEL ,,, GJØR NOE !!!

Fan å , jeg holder på og sprekke av SINNE :evil:

 

 

_________________

eyeflash.gif

 

 

[ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-05-01 14:00 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-01 12:31, MiraQdata skrev:

Selskaper som fører en slik politikk som Telenor gjennomfører hvor inntekt går foran gode tilbud til forbrukerne, fortjener å dø ut.


Nevn eitt einaste kommersielt foretak som ikkje har ein slik politikk....

Lenke til kommentar

"I følge Telenor har den store utbyggingen av nettet og fri bruk av dette ført til inntektstap."

 

Telenor driver nettet sitt med inntektstap.. og likevell kaller du dem grådige?.. er det grådig at et selskap faktisk vil få noe inntekt av tjenestene sine?.. jeg syns man skal prøve se saken fra et mer objektivt synspunkt enn å bare se den fra hva som oppleves "best for meg".. det er DET som er grådig!

Lenke til kommentar

Du andjoha

hadde de hatt minus så hadde de gått konken,,,

så slutt med vrøvlet, ja for det er det det er, Du er en som "selger" seg til Telenor og prater masse vrøvl om ting og tang du ikke har peil på.

Nei i nord norge så sier vi ting rett ut og her skal du få høre.

en RÆVSLEIKER og ei TELEHORE er du.

Så sånne som deg kaller jeg TELEHORER !

Så nå e det "krig" mot alle "TELEHORENE og TELENORENE.

Så prøv dere "TELEHORENE", dere som ikke kan la vær og sleike TELENORENE opp igjenom rævhølet, så skal dere få mitt TELEHORE stempel mitt i panna ,og i handa (666) :evil:

 

_________________

eyeflash.gif

 

 

[ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-05-01 14:41 ]

Lenke til kommentar

pass på att jeg ikke Peker på deg og Ola PeK,,,

så får du og stempel :evil:

 

Foresten , sånn helt tilfeldig så spiller jeg sangen 666 av iron maiden nå på min winamp :grin:

ja den kom bare mens jeg skrev dette,,,

snakk om tilfeldig ,,, hva ?

har ca 2000 sanger)

(kjører på SHUFFLE ON på min winamp)

 

 

[ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-05-01 14:38 ]

Lenke til kommentar

Useriøst ?

Ja jeg gidder ikke eller er for arg til være seriøs mot noe som i utgangspunktet er totalt useriøst, og da mener jeg minutt takster på ADSL :sad:

Desuten er jeg voksen nok til og drite i mitt "image"

en ting til: 37 år er vel ikke akkurat "fjortiss"

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-05-01 14:47 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-01 14:22, Ola PeK skrev:

i-am:

Du har over to hundre posts, og likevel oppfører du deg på den måten? Personangrep og drittslenging er veldig unødvendig, iallfall med så sterke ord.


 

Er helt enig med deg jeg.

 

Det ENESTE i-am behøver og foreta seg er og si opp sitt Telenor adsl abbonemang hvis Telenor gjør om sine rutiner, og velge en annen ISP.

Værre er det ikke.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-01 14:43, i-am skrev:

Useriøst ?

Ja jeg gidder ikke eller er for arg til være seriøs mot noe som i utgangspunktet er totalt useriøst, og da mener jeg minutt takster på ADSL :sad:

Desuten er jeg voksen nok til og drite i mitt "image"

en ting til: 37 år er vel ikke akkurat "fjortiss"




<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-05-01 14:47 ]</font>


 

Bra det. få det ut. Alle kan ikke ha iq over 12 vet du.

Lenke til kommentar

Hvis du er 37 år og oppfører deg sånn, har du slått hue når du var fjorten år og låst utviklingen eller?

Jeg synes at en som er så gammel som deg burde klare å beherske seg og oppføre seg _mye_ bedre. Hint: Bli oppdratt en gang til.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg noe så GRENSELØST når det kommer folk på internet og poster i forum som ikke tåler FLAMING (drittslenging på godt norsk), nettet har ikke bruk for sånne som ikke tåler en god gammeldags flame, dere ødelegger alt internett er bygd opp av.

 

Flaming er noe alle må tåle litt av, enkelte folk kunne trengt å ha hengt på bbs'er på 90 tallet eller usenet før dette. Den j***a sensuren folk er begynt å komme med fordi alle nå har tilgang til internett og det da skal være vennlig sinnet og familievennlig. vel **** *** sier jeg bare, og kom dere av nett, jeg tåler ikke folk som ikke tåler en real flame. sorry:)

 

I-am! stå på ditt:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...