Flakkmeister Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Sorry har dårlig tid til å skrive inlegg, men hvem hovedkort anbefaler dere med nForce3 250 og PCI express? Uansett pris Takker for svar
endrebjo Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Det er ingen brikkesettprodusenter som har lansert brikkesett med støtte for PCI-e på AMD64-plattformen (Men vet at både VIA, SiS og nVidia jober med saken)
Flakkmeister Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 men hvis man kjøper et skjermkort med PCIe, får man med AGP adapter da eller?
enl Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Tror ikke det går an å få fatt i en adapter som omgjør AGP til PCI Express. Tror heller ikke det er fysisk mulig.
MrLee Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 nVidia kommer ikke med PCIe støtte til nForce kortene sine før ved lansering av nForce4. De andre er jeg ikke sikker på... det er ikke mulig å få adapter fra AGP til PCIe nei, (nvidia bruker en AGP-> PCIe adapter på sine PCIe kort, men denne er altså bygget inn i selve kortet..) den andre veien har jeg heller ikke hørt noe om...
hanigjen Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Du må nok vente noe måneder til, men jeg regner med at vi vil se kort i butikken i grei tid før jul. Hw.no nevner VIA sine PCIe planer i en artikkel i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå