Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er sikker på at en del her på forumet har denne filmen i Criterion utgaven.

Det er jeg sikker på at ingen har, Criterion har ikke gitt den ut ennå (har vært ute på Image tidligere så vidt jeg vet.

Har selv den britiske utgaven, som skal ha utmerket lyd og bilde (har ikke sjekket ut disc'en, har sett filmen på kino et par ganger, og tror den gikk på STV for lenge siden).

Lenke til kommentar
Jeg er sikker på at en del her på forumet har denne filmen i Criterion utgaven.

Det er jeg sikker på at ingen har, Criterion har ikke gitt den ut ennå (har vært ute på Image tidligere så vidt jeg vet.

Har selv den britiske utgaven, som skal ha utmerket lyd og bilde (har ikke sjekket ut disc'en, har sett filmen på kino et par ganger, og tror den gikk på STV for lenge siden).

8537400[/snapback]

Det jeg mente å si er at det er sikkert mange her som har forhåndsbestilt denne filmen fra den kommende dvd utgivelsen til Criterion.

For å slå fast at vi tenker på samme film så hadde det jo også vært fint om du kom med navnet på den, Njål...

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Han vet det ikke! Han bluffer! :!:

8538074[/snapback]

Suna no onna/Kvinnen i sanden.

Noen andre kan poste ny oppgave.

 

Og EDIT: Tenkte at med den informasjonen burde det ha vært lett for andre å finne svaret, i stedet for at jeg skulle komme med det og go fra meg oppgaven.

8538097[/snapback]

Og da er vi enige. :) (Hadde forresten ikke vært så lett å finne ut filmens navn utifra de opplysningene du ga, Njål.)

Lenke til kommentar
(Hadde forresten ikke vært så lett å finne ut filmens navn utifra de opplysningene du ga, Njål.)

8538173[/snapback]

Sammen med info'en du allerede hadde kommet med? Det er ikke så mange andre annonserte kommende japanske filmer fra Criterion annet enn Teshigahara-boksen, er det? :hmm: (Vengeance er i farger, og Sanshô er en periode samurai-historie.

Derfra burde det være lett, særlig siden bildene du brukte så vidt jeg så var fra Beavers sammenligning av eksisterende utgaver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...