Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Venerable

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å oppsummere: Vi skal fram til en italiensk film fra tidsrommet 1958-65. Filmen er på italiensk og er laget av en meget kjent italiensk regissør. Filmen har dessuten et karaktersnitt på over 8 @IMDB...

Er det en Fellini film?

Sett lite av han, men han lagde jo La dolce vita i 58 og 8 1/2 i 63 så en av de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det en Fellini film?

Sett lite av han, men han lagde jo La dolce vita i 58 og 8 1/2 i 63 så en av de?

Om du leser tidligere poster, er det uttrykkelig blitt sagt at dette IKKE er en Fellinifilm.

Skrevet

Siden det er åpenbart at folk bare gjetter, Mamma Roma av Pasolini.

Sjøl synes jeg ikke oppgaver trenger være profesjonelle produksjoner, men bør ha vært i komersiell distribusjon (det være seg kino, tv, rett på video).

Skrevet
Siden det er åpenbart at folk bare gjetter, Mamma Roma av Pasolini.

Sjøl synes jeg ikke oppgaver trenger være profesjonelle produksjoner, men bør ha vært i komersiell distribusjon (det være seg kino, tv, rett på video).

Det måtte altså en pensjonist til for å ta denne. :!:

Slik ser Mamma Roma ut for de som lurer:

vlcsnap00072cz1.jpg

w720.png

Takk for presisering, Njål. Filmene som blir gitt i oppgave her bør absolutt ha vært i kommersiell distribusjon; det holder ikke med en skarve youtubeopplasting akkurat!

Skrevet

Ingen av de amatørfilmene er Youtube-opplastinger, de ble gitt ut her på forumet. Jeg ble litt opptatt i går med besøk, så jeg fikk ikke avsluttet den flotte kavalkaden Montag og jeg hadde. Jeg hadde ikke trodd dette var Pasolini, ettersom jeg ikke trodde han evnet til å lage filmer uten konstant nakenhet og griseri. Ny oppgave:

kkwxwga4.562x376!.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...