Gå til innhold

Doom III, hvor langt er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Spoiler alert!

For de som har lyst til å se chainsaw in action kan titte på denne lille filmen : http://frodo.hiof.no/~deetee/d3chainsaw.avi

Litt teite monstere å bruke den mot, men orka ikke lete igjennom noen savegames for å finne perfekte monster :) Tok bare et savegame midt uti der og frapsa litt.

Veldig fet film, men den virker ikke akkurat lønnsom å bruke i kamp. Ihvertfall ikke mot de edderkoppene...

Jeg tror jeg har lest en plass at pistol er det mest lønnsomme våpnet til de hode-med-føtter skapningene...

Fordi de tåler lite og pistolen kan ikke brukes til større fiender! Trenger ikke å være sant da... :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vær helt ærlig... Blir dere redde eller tar dere bare og sier det :hmm:

EDIT: trykkleif

Man skvetter selvfølgelig men man blir ikke "redd"....

Skrevet
Vær helt ærlig... Blir dere redde eller tar dere bare og sier det :hmm:

EDIT: trykkleif

Skvetter ofte, men fortsetter å spille! :)

Jeg skvetter ofte men forsetter ikke alltid å spille ;)

Skrevet

Kommer meg ikke videre på Delta Labs sector 2.

Der med den hente noe til teletransporteren greia. Fatter ikke hvor jeg skal videre. Der med de boksene som henger på veggen, går ikke døra nok opp til å gå gjennom, og man kommer ikke inn i ventilasjonssjakten som er der heller. HVA SKAL JEG GJØRE?!?!

Screenshot

Skrevet
Kommer meg ikke videre på Delta Labs sector 2.

Der med den hente noe til teletransporteren greia. Fatter ikke hvor jeg skal videre. Der med de boksene som henger på veggen, går ikke døra nok opp til å gå gjennom, og man kommer ikke inn i ventilasjonssjakten som er der heller. HVA SKAL JEG GJØRE?!?!

Screenshot

Den greia er en eller anne blå lysende stav i et "storage room" hvor det er en sånn helse stasjon. Den sitter der et sted.

Skrevet (endret)

Haha, fant det ut nå. Noe så enkelt!

Det var jo bare å stå på kasse nr 3 når den ble satt tilbake av den maskinen.

edit: Den stavtingen var forresten på server room.

Endret av SupremeX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...