TRS Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Kom en tilbuds avis idag med en 8x Lite-On DVD brenner til ~700kr Tar både + og - hvis jeg ikke så feil. Noen som har noen erfaringer med den? Er det et bra kjøp prisen tatt i betraktning?
Pantheon Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Hva heter modellen da? Jeg har hvertfall en Lite-On LDW 851S, og er storfornøyd. Lett å få den sonefri, og låse opp slik at man kan ta backup av DVD'er. Bitsetting fungerer også helt utmerket!
Thel Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Ta deg et søk så finner du flere topic's om samme tingen! Jeg har vertfall sett flere før..
OC-Freak Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 NEC ND-2510A koster ca det samme og er et bedre kjøp etter min mening. Men en nesten midt på treet brenner og sånn sett et akseptabelt kjøp til den prisen.
Curtis Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Kjøpte en i går på Elkjøp. Det var en LDW-851S til 695,- Blir vel ikke like billig? med eks en: NEC ND-2510A om den må bestilles på nettet. Må jo legge til porto/oppkrav. Jeg beregner prisen på en vare ut i fra det jeg må betale på posten eller i butikken.
Pantheon Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Pluss at NEC ikke støtter Bitsetting, gjør den vel??
qwert Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Pluss at NEC ikke støtter Bitsetting, gjør den vel?? Ikke med offisiell firmware, nei. Forøvrig er ikke 695,- noe kjempetilbud på 851S. Betalte 527,- for min før den forsvant ut av sortimentet på MPX. Liker min godt, dog. Lett å finne ut ting man lurer på grunnet store brukermiljøer, bitsetting, sonefri, god leser. På den negative siden er den litt kresen på media.
OC-Freak Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Pluss at NEC ikke støtter Bitsetting, gjør den vel?? Ikke med offisiell firmware, nei. Forøvrig er ikke 695,- noe kjempetilbud på 851S. Betalte 527,- for min før den forsvant ut av sortimentet på MPX. Liker min godt, dog. Lett å finne ut ting man lurer på grunnet store brukermiljøer, bitsetting, sonefri, god leser. På den negative siden er den litt kresen på media. Lite-On LDW-851S er omtrent det motsatte som ND-25x0A - som er en SUVEREN brenner som Lite-On må se seg kraftig slått av. Mens Lite-On er en meget bra leser - i motsetning til NEC ND-25x0A som er en relativt rævva leser.
Pantheon Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 På den negative siden er den litt kresen på media. har faktisk lest det stikk motsatte jeg.. Har hvertfall ikke opplevd problemer med den til dags dato..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå