Gå til innhold

Får ikke endret e-post.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lagt inn endringene i kontrollpanelet med bla. den 6 siffrede kontrollkoden får jeg bare en hvit skjerm. Det står at jeg vil bli logget ut, men det skjer ikke. Mottar heller ingen mail med "hva jeg skal gjøre videre".

Ueland eller noen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, da fikk jeg endret den og logget inn på nytt. Men en liten bug at dette vises på skjermen:

Warning: Undefined index: signature in /home/forum/sources/lib/emailer.php on line 306

Warning: Use of undefined constant NAME - assumed 'NAME' in /home/forum/sources/lib/emailer.php(310) : regexp code on line 1

Warning: Use of undefined constant BOARD_ADDRESS - assumed 'BOARD_ADDRESS' in /home/forum/sources/lib/emailer.php(310) : regexp code on line 1

Warning: Use of undefined constant THE_LINK - assumed 'THE_LINK' in /home/forum/sources/lib/emailer.php(310) : regexp code on line 1

Warning: Use of undefined constant MAN_LINK - assumed 'MAN_LINK' in /home/forum/sources/lib/emailer.php(310) : regexp code on line 1

Warning: Use of undefined constant ID - assumed 'ID' in /home/forum/sources/lib/emailer.php(310) : regexp code on line 1

Warning: Use of undefined constant CODE - assumed 'CODE' in /home/forum/sources/lib/emailer.php(310) : regexp code on line 1

Warning: Use of undefined constant BOARD_NAME - assumed 'BOARD_NAME' in /home/forum/sources/lib/emailer.php(310) : regexp code on line 1

Warning: Use of undefined constant BOARD_ADDRESS - assumed 'BOARD_ADDRESS' in /home/forum/sources/lib/emailer.php(310) : regexp code on line 1

Warning: Undefined property: lang_subject in /home/forum/sources/lib/emailer.php on line 196

Warning: Undefined index: debug in /home/forum/sources/functions.php on line 2161

Warning: Undefined variable: start in /home/forum/sources/functions.php on line 2171

Warning: Undefined variable: htm in /home/forum/sources/functions.php on line
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...