DezTruckTor Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Finnes det et program som greier å brenne en perfekt kopi av et ps2-spill. Nero, o.l. greier ikke å brenne slike spill pga brennesperren. Jeg prøvde med Clone CD, men det støtter bare cd-er. (Clone DVD brukes utelukkende til DVD-Video kopi, så det kan jeg ikke bruke). Det går greit å brenne image som ligger på hardisken, så hvis det finnes et program som kan lage skikkelige image. Og en ting til... Finnes det en god ps2-emulator der jeg kan teste om dvd-imaget ble laget riktig?
Bruun Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Kan du ikke lage en .img fil og deretter brenne den heller? Det finnes ikke noen gode ps2-emulatorer per dags dato, desverre...
Bytex Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Ingen ps2-emulatorer av dags dato kan kjøre spill. Bare noen techdemoer og sånt.
DezTruckTor Skrevet 13. august 2004 Forfatter Skrevet 13. august 2004 Kan du ikke lage en .img fil og deretter brenne den heller? Det finnes ikke noen gode ps2-emulatorer per dags dato, desverre... Jeg kan, hvis noen vet om et program som kan lage skikkelige image (uten feil). Men det beste hadde vært direkte kopi...
jokki Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Alcohol 120% er veldig bra til å lage images. Har brukt den mye til å lage images av windows programvare...
Bruun Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 De som lager emulatorne påstår at de skal støtte en del hele spill, men jeg tviler sterkt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå