kristian fra helvete Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 hei, jeg er ikke så pro, så det er en del ting som jeg lurer på: 1. Når man skyter gjennom en vegg har det lite å si hvis man står langt ifra veggen (det har jo litt å si på siktinga ), men hvor tykk kan veggen være for at ak og colt kulene går igjennom? 2. Hvor kan jeg finne en norsk medium server? Har søkt litt her og der men finner liksom ingenting. 3. jeg har konstant 60 fps, og jeg har satt fps_max til 101. har jeg 60 fps fordi skjermen er fra før gro ble statsminister? 4. går det an å ikke se våpenet sitt når man spiller cs? Jeg vet at det går an å ha våpenet i høyre og venstre hånd, jeg foretrekker å ha den i venstre for jeg mener at det er bedre bare… hva mener dere, høyre eller venstre, er det noen positive sider ved å ha våpenet i den hånda du har? Litt mange spørsmål men svar på det dere vet noe om da, takk. bare legg til flere ting som dere lurer på.
Plomma2 Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Alle disse spørsmålene får du svar på ved å søke litt.
kristian fra helvete Skrevet 12. august 2004 Forfatter Skrevet 12. august 2004 ja men det er så himmla slitsomt og forvirrende
kristian fra helvete Skrevet 12. august 2004 Forfatter Skrevet 12. august 2004 nei er vel ikke det men er det ingen andre som lurer på noe som de kan føye til?
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 3. Vertical Sync er på. 4. Last ned
Left Blank Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 hei, jeg er ikke så pro, så det er en del ting som jeg lurer på: 1. Når man skyter gjennom en vegg har det lite å si hvis man står langt ifra veggen (det har jo litt å si på siktinga ), men hvor tykk kan veggen være for at ak og colt kulene går igjennom? 2. Hvor kan jeg finne en norsk medium server? Har søkt litt her og der men finner liksom ingenting. 3. jeg har konstant 60 fps, og jeg har satt fps_max til 101. har jeg 60 fps fordi skjermen er fra før gro ble statsminister? 4. går det an å ikke se våpenet sitt når man spiller cs? Jeg vet at det går an å ha våpenet i høyre og venstre hånd, jeg foretrekker å ha den i venstre for jeg mener at det er bedre bare… hva mener dere, høyre eller venstre, er det noen positive sider ved å ha våpenet i den hånda du har? Litt mange spørsmål men svar på det dere vet noe om da, takk. bare legg til flere ting som dere lurer på. 1. det kommer ikke anpa hvor tykk veggen SER UT. alle maps i cs er laget med .bsp formatet, som fungere noe som slikt: Alle vegger og entities er i "lag" pa rekke og rad. hvis noen vegger er pa mer enn 3 rader, kan man ikke skyte gjennom, men hvis det er under 3 rader kan man. en vegg som er tynt som et papir kan fortsatt vaere 10 rader, noe som gjor at man ma teste ut i spillet hvilke vegger som er tynne og ikke i bsp formatet.. kanskje litt darlig forklart men. 2. jeg tror desverre ikke det finnes noe medium servere, du ma nesten prove deg fram til du finner en med ditt skill niva.. 3. skru av vertical sync 4. jeg husker ikke kommandoen for a ikke vise vapenet akkurat nu, men kan finne det i morra(er trott). ellers er det ingen fordel verken med venstre eller hoyrehendt, det eneste er den psykologiske forskjellen.
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 4. jeg husker ikke kommandoen for a ikke vise vapenet akkurat nu, men kan finne det i morra(er trott).ellers er det ingen fordel verken med venstre eller hoyrehendt, det eneste er den psykologiske forskjellen. Er ikke noe kommando, ikke i 1.6. Må laste ned det jeg linket til.
Plomma2 Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Å ikke se våpene sitt blir hvist regnet som cheat tror jeg. Var en tråd om det for litt siden. Er ikke sikker.
værdama Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 3. slå av vertical sync (høyre klikk på skrivebordet,egenskaper,innstillinger,avansert,og så letter du litt der..
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Å ikke se våpene sitt blir hvist regnet som cheat tror jeg. Var en tråd om det for litt siden. Er ikke sikker. Er ikke cheat det.
kristian fra helvete Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 takk for mye bra hjelp veldig bra! hehe ingen andre som hen noen spørsmål? jo, og den filja jeg skal laste ned hva er det, hva gjør den og er det en cheat?
Plomma2 Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 takk for mye bra hjelp veldig bra! hehe ingen andre som hen noen spørsmål?jo, og den filja jeg skal laste ned hva er det, hva gjør den og er det en cheat? Jeg regner med at det er noe som fjærner modellene.. Står sikkert i ReadMe fila..
kristian fra helvete Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 nå har jeg prøvd litt uten v.synk men har fremdeles 60/61 i fps OG jeg har satt fps_max til 101 som det står at man skal ha i en av fps trådene. jeg skylder på skjermen og lar det vere med det! men jeg skal kjøpe meg flatskjerm nå siden den jeg har er sugen og gammel, er det noen som vet om en digg skjerm som er bra å spille på og til å se på film med til en rimelig peng. bare lurer på hva andre syntes er bra, pleier å drite meg ut på det
zorken Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 I 1.6 blir det av mange rekna som cheat å ta bort våpenmodellene, tror neppe du hadde hatt suksess med det på lan for å si det sånn. Siden du har en gammel skjerm er det nok like greit å skru av vsync, men hvis du har en som takler mer, burde du heller laste ned et program som fikser refreshraten. For eksempel refresh force(søk på google).
EnReeZ Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Flatskjermer suger til cs... kjøp heller en 17/19 tommer vanlig skjerm, er billig og best...! på mange flatskjermer som kompiser har kjøpt ryker pixlene..!
A.J Green Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Uansett er det helt jævlig uten models der! Blir cl_bob 0 og cl_bobcycle 0 regnet som sjit?
Rampage Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 (endret) Plomma2 "Alle disse spørsmålene får du svar på ved å søke litt." Siste innlegg i denne tråden var ca. 13 måneder siden. (pluss 1 dag) Søkegreia gjelder ikke alltid Endret 17. september 2005 av Rampage
JohndoeMAKT Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 (endret) 1. Når man skyter gjennom en vegg har det lite å si hvis man står langt ifra veggen (det har jo litt å si på siktinga ), men hvor tykk kan veggen være for at ak og colt kulene går igjennom? Det er både som joltaire sier og at mapet blir delt inn i avgrensede områder med X enheter (eller flater eller noe slikt) pr område. Du kan skyte gjennom ting så lenge både du, veggen og målet er i samme område, men ikke ut til et annet område. Størrelsen på disse områdene varierer etter hvor mye som befinner seg i nærheten så det er bare testing og erfaring som kan hjelpe deg i å skyte gjennom vegger. 2. Hvor kan jeg finne en norsk medium server? Har søkt litt her og der men finner liksom ingenting. Serverene som er medlem av Radar syntes jeg er kjekke. http://radar.gaming.no/index.php?menuid=15 3. jeg har konstant 60 fps, og jeg har satt fps_max til 101. har jeg 60 fps fordi skjermen er fra før gro ble statsminister? Sett fps_max til 101, skru av v_sync og last ned og konfigurer enten refreshlock, powerstrip eller et annet alternativ. 4. går det an å ikke se våpenet sitt når man spiller cs? Jeg vet at det går an å ha våpenet i høyre og venstre hånd, jeg foretrekker å ha den i venstre for jeg mener at det er bedre bare… hva mener dere, høyre eller venstre, er det noen positive sider ved å ha våpenet i den hånda du har? Høyre hånd fordi da kan jeg se over kanten og ned i vannet fra b1 aztec. Før kunne du ta bort våpenet med r_drawviewmodel 0 men i 1.6 så fungerer ikke denne funksjonen helt. Når det gjelder å installere en usynlig modell så vil jeg tro at det er ulovlig de "proffeste" plassene. EDIT: Faen da, hvem er det som graver frem disse gamle trådene Endret 17. september 2005 av JohndoeMAKT
Anbefalte innlegg