Gå til innhold

MPX - lisensbrev - forsinket levering


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg bestilte RAM fra MPX 06/08. I dag er det 12/08 og jeg har fortsatt ikke fått den.

Jeg ringte dem 2 ganger og de sier at RAMen ble sendt samme dag når den ble bestilt. :thumbup: . Jeg har ingen grunn å ikke tro på dem.

Siden jeg bestilte den som lisensbrev (p.g.a. billigere frakt) fikk jeg ikke sporingsnr. Er det noen andre som bestilte på samme måte som jeg?

Er det mulig å sjekke med Posten hvor er brevet? De har sikkert rotet noe.....

Oh ja, RAMen er allerede betalt med VISA kort. Hva kan jeg gjøre hvis den ikke dukker opp? Bør jeg ta en tur til postkontor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde å bestille en bæreveske fra MPX til iPod med "lisensbrev" som fraktmåte. Fikk til svar at det ikke lot seg gjøre i følgende mailer:

 

"Hei

De har valgt Lisensbrev som forsendelsesmåte. Dette kan dessverre ikke benyttes på andre produkter enn nettopp dette. Vi må da dessverre be dem om å legge inn Deres bestilling på nytt da vi ikke har lov til å endre fraktmåte på ordre registrert med Visa/mastercard betaling.

 

Ingen penger er trukket ifre Deres kort, kun reservert, penger trekkes når varer sendes ifra vårt lager.

 

Vi håper på en forståelse for dette og håper De kan legge bestillingen inn på nytt med Servicepakke som fraktmåte, dette er vår rimeligste måte å sende varer på.

 

Vi har nå slettet Deres første bestilling. "

 

"Hei

 

Grunnen til at vi ikke sender varer i brev er at vi ikke får sporet brevsendinger. Blir et slikt brev borte så er det omtrent umulig å finne ut hvor den befinner seg. Så dette vil isåfall være kjedelig for MPX og dere som kunder. Så det er for vår og deres sikkerhet at det kun er mulig med pakkesendinger. Fraktprisene får vi dessverre ikke gjort så mye med.

 

Men den billigste fraktmåten er servicepakke og å betale med kredittkort (slipper oppkravsgebyr på kr 36+mva).

 

Ha en fin dag videre"

Lenke til kommentar

Hei,

 

Når du sender en pakke med lisensbrev så må du regne med at dette tar mer tid enn det en vanlig pakke ville tatt.

 

Har opplevd dette jeg og, problemet er at posten som regel klarer å rote det bort i mellom alle andre "store" pakker. :p

 

Men den kommer som regel fram til den rette personen.

 

Hvis du ringer posten og sier hvor den er sendt i fra og når, og hvem den skal til så vil noen lete etter den for deg der nede, det gjorde de ihvertfall for meg.

 

Mvh

Thomas B

Endret av thbor
Lenke til kommentar

kjipern. Jeg kjenner noen som har handlet hos post-karer i tyskland. og de robber så å si alt som ikke er forsikret de har bøffet tonnevis med klokker/smykker/pcutstyr og de selger momentant.. så et Mega obs til dere som skal sende slikt utstyr ute på ville veier via posten.

 

bedre å betale 30spen ekstra så vet du at den andre personen får posten!

- selvfølgelig så er jo ikke norge et sånt land sånn som tyskland..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...