LuMpY Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 nei må si at jeg holder meg til colt og ak47.. awp er også bra!!!
cheeplix Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Auto-sniperen til T er sinnsyk. Hvis man alt-tab'er får man "sikte" på den uscopet. Du kan løpe forover og skyte og den er rimelig presis.
-Teddy- Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 (endret) Vet det, den snipern er sinnsyk! Hmmm, skal prøve med "alt+tab" hvis det var det du mente..... EDIT POST 333 Endret 20. august 2004 av -Teddy-
Potetfar Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Det kommer ann på map. Jeg bruker vanligvis en pistol. De er lettere å ha kontroll over enn et automatvåpen. Ellers liker jeg Clarion, Colt og IDF Defender (Galil). Ak er for dårlig å spraye med. Jeg mister helt kontroll. :S Edit: Legge til ":S" Hvilket våpen er Clarion? Jeg har byttet ut de ekle fake-våpennavna med det de egentlig heter, og bruker dessuten buy script ... Non-Steam har rare navn, Maverick M4A1, osv. Det er b-4-1 på CT mener jeg det var. Den med 25 skudd i magasinet.
MrLee Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Det kommer ann på map. Jeg bruker vanligvis en pistol. De er lettere å ha kontroll over enn et automatvåpen. Ellers liker jeg Clarion, Colt og IDF Defender (Galil). Ak er for dårlig å spraye med. Jeg mister helt kontroll. :S Edit: Legge til ":S" Hvilket våpen er Clarion? Jeg har byttet ut de ekle fake-våpennavna med det de egentlig heter, og bruker dessuten buy script ... Non-Steam har rare navn, Maverick M4A1, osv. Det er b-4-1 på CT mener jeg det var. Den med 25 skudd i magasinet. Clarion 5.56 = Famas... hvorfor de har 25 skudds mag. på den er meg helt uforståelig...bruker da vitterlig standard M16 mag. den også...jaja..
Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 FA-MAS bruker magasiner med 25 skudd irl. I tillegg er det versjoner som kan bruke M16-magasiner.
MrLee Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 åh? news to me.. (okei, hadde bare hørt at den tok M16 mag. så jeg anntok vel bare litt...)
Mr.MadCow Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Colt Carbine M4A1, Nighthawk (deagle), USP, Auto-sniperen til Terror!
Khalifen Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 (endret) Deagle og AWP. Edit: Glemte Clarion. Endret 1. september 2004 av king_of_kong
Imho Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Ikke for og være negativ , men har vi ikke hatt nok "hvem våpen er best i cs" tråder nå ? bare lurer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå