Gå til innhold

Hvilket våpen er best

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vet det, den snipern er sinnsyk! Hmmm, skal prøve med "alt+tab" hvis det var det du mente..... :devil:

EDIT POST 333 :D

Endret av -Teddy-
Skrevet
Det kommer ann på map. Jeg bruker vanligvis en pistol. De er lettere å ha kontroll over enn et automatvåpen. Ellers liker jeg Clarion, Colt og IDF Defender (Galil). Ak er for dårlig å spraye med. Jeg mister helt kontroll. :S

Edit: Legge til ":S"

Hvilket våpen er Clarion? Jeg har byttet ut de ekle fake-våpennavna med det de egentlig heter, og bruker dessuten buy script ... :p

Non-Steam har rare navn, Maverick M4A1, osv. Det er b-4-1 på CT mener jeg det var. Den med 25 skudd i magasinet.

Skrevet
Det kommer ann på map. Jeg bruker vanligvis en pistol. De er lettere å ha kontroll over enn et automatvåpen. Ellers liker jeg Clarion, Colt og IDF Defender (Galil). Ak er for dårlig å spraye med. Jeg mister helt kontroll. :S

Edit: Legge til ":S"

Hvilket våpen er Clarion? Jeg har byttet ut de ekle fake-våpennavna med det de egentlig heter, og bruker dessuten buy script ... :p

Non-Steam har rare navn, Maverick M4A1, osv. Det er b-4-1 på CT mener jeg det var. Den med 25 skudd i magasinet.

Clarion 5.56 = Famas...

hvorfor de har 25 skudds mag. på den er meg helt uforståelig...bruker da vitterlig standard M16 mag. den også...jaja..

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...