Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger Hjelp til å få tak i ip adresse på messeng


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, la meg forklare litt hva som har skjedd :

 

Min svigerinne på 11 år satt og snakket med en person hun møtte på nettet, han var veldig hyggelig og lurte på hvor gammel hun var etc. Di pratet om alt mulig og et av samtaleemnene som kom fra var kjæledyrene til dem. Selvfølgelig så var det hemmelige spørsmålet navnet til det ene kjøledyret hennes, men hun tenkte ikke over det der og da.

 

Neste gang hun prøvde å koble seg på nettet fikk hun ikke muligheten til det, denne personen hadde da tatt over kontoen og begynte progresivt å sjikanere vennene hennes samt å true henne. Er ikke helt sikker på om dette er en fjortis eller en grå gammel gris, men sånn oppførsel tolerer jeg ikke (han har blandt annet spurt meg + flere andre i vennekretsen om vi ønsker diverse seksuelle tjenester og utgir seg for å være min svigerinne, han har også sendt trojanere og annet dritt ut fra messengeren).

 

Så nå tar jeg meg en tur ned på politistasjonen så jeg får anmeldt forholdet og eventuelt får tak i ip adressen fra hotmail, eller eventuelt blib om denne karen har tatt en tur innom den sida han laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...